Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Ja, tänk den som hade haft en skön fotälj med en fotpall att amma i *drömmer* Då hade jag kunnat amma dygnet runt och sett på bra saker på tv samtidigt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Wilma kan alltså bara hon vill 00-07 är ju inte illa pinkat! Jag börjar fundera på om Johanna laddar för att skrika en hel natt eller nått när hon sover så mycket, 00-08 idag igen

Puck
    Jag vet inte riktigt när det börjar, men här ska vi ladda med schlagers hela dagen. Andreas ääääälskar det... NOT!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hehe... Det FINNS alltså datanördar som inte ens har tv, jag har funderat länge på det Vad är det för kalas?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag är ensam hemma... Heeelt ensam, ingen unge, ingen hund! Fatta vad sköööönt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Andreas är och hjälper sin syrra med nått i hennes nya lägenhet, och då dumpade han Johanna hos hennes farmor på vägen. Snacka farmor blev överlycklig över att få vara barnvakt!! Hunden är och leker med sin kompis Molly i porten bredvid

Går det bra på jobbet, Malla?  

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men är barnen (eller vad det nu är...) snälla då? Vet inte vilken ålder det är på dem...  

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Det gäller väl bara att sätta ribban från början liksom och vara konsekvent!

Fru
    Hur funkr det på barnvagnsbio egentligen, om bebisen börjar skrika får man sitta kvar då, och ingen har rätt att bli arg?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Jag Eller, jag plockar väl upp henne, men att ha henne i famnen medans hon skriker är inga problem! Kanske skulle jag dock bli lite stressad om det var ute bland folk!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)