• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

vet ni vad jag kom på när jag gjort klart uppgifterna? några av dem är gjorda i spss 13, men de går inte att öppna i spss 11 som vi har i skolan =( alltså bör jag göra om dem så inte läraren blir suuur.

• pucken

nä, tyckte mest det var skönt att vara klar =)

• pucken

tokig kan ju komma hem idag om allt gått bra antar jag.

jag har gjort om övningarna nu, ska bara kolla så att alla filer går att öppna i vs 11 nu.

• pucken

malla
    visste väl att du skulle klara tentan!

för övrigt fick jag hem katvigdräkten jag vann på tradera, och det är en jättestor fläck på den som inte säljare nämnt. snacka om att jag blev besviken =(

• pucken

mel
    mm visserligen hade hon inte skrivit nåt alls om skicket, men inte kan man strunta i att nämna en bautafläck. hon kan ju inte ha trott att jag skulle missa den direkt =(

• pucken

mel
    nä, och hon gör ju det bara svårt för sig när hon inte är ärlig från början. nåja, får se vad hon svarar på mailet innan jag klagar för mycket.

• pucken

malla
    hellre en poäng för mycket än en poäng för lite =)

• pucken

malla
    klart det gör =) om inte annat kan du få läsa min kurser åt mig, för den här terminen verkar vara väldigt intensiv =( tvärtom vad de sagt förut.

• pucken

god natt malla!

jag har ju precis kommit hem nästan, så jag lagar mat. sen ska jag äta glass =) mmm vienetta!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)