• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

och på tisdag får jag pengar från csn, sa ju det =)

• pucken

hmm agge är helskum. om man lägger honom i spjälsängen vaknar han på 5 röda, men lägger man honom i vanliga sängen kryper han ihop och sover vidare.

• pucken

och jag blev skitsur igår när jag shoppade och fick ta storlek L =( men men, ska byta till M för de funkade och jag ska ändå gå ner några kilon.

• pucken

god natt!

alla bara lämnar mig *ensam*

• pucken

bluebride
    *kramar om*

letw
    haha jag och micke bor inte ihop på riktigt heller då, för jag har fortfarande bara mina kläder här. och grejer vi köpt tillsammans. fan va skönt, jag kan dra när jag vill!

malla
    vad gör du och bebbarna idag då?

taco
    agge har också haft världens bästa natt! somnade halv elva, och sov till halv elva =)

• pucken

malla
    jag funderar på att ta mig till handen, ska byta några skjortklänningar i L mot likadana i M.

• pucken

malla
    ah, m sitter ju liiiite tajt och ena knappen flipar. men L är snäppet för stort, och jag håller ju på att gå ner i vikt. lika bra att byta =)

• pucken

så fick jag en rabattkupong på lindex =) handlar man för 200 får 50 spänn rabatt. lätt ordnat, jag älskar lindex kläder!

• pucken

malla
    oj, glömde ju säga att det var barnkläder rabatten gällde. vuxenkläder är de inte lika bra på. men jag har lovat micke att jag ska köpa nya underkläder, han är visst less på mina bomullstrosor.

• pucken

letw
    gör ni det! vi är det klappat och klart för 3-4 mars? så ni inte dyker upp en annan helg =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)