Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Åhlens har nog öppet till 16 i alla fall på söndag

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Nä, är det sant Jag kan forska lite i vad (om nått...) som är öppet en söndag och återkomma!

Letw
    Det är br gjort av din syster att våga berätta innan hon vet riktigt hur det blir med allt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hjälp mig, ska jag följa med till Andreas pappas läkare imorrn? Hela familjen ska följa med för att få veta lite mer om sjukdomen, och jag kan inte bestämma mig om jag ska följa eller inte!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men jösses, vilken gnällig tjej jag har här nu Jobbigt!

Tur att det gick bra, letw!  

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu somnade hon, babysittern är guld värd ibland alltså!

Har nog bestämt mig för att följa med till läkaren imorrn. Det kan vara bra att höra vad hon säger om vi ska bo där. Andreas föräldrar tyckte att det var en rätt bra idé om vi ville göra det. Ska bolla lite tankar med mina föräldrar i helgen! Det känns i alla fall som att jag hellre betalar 2-3000 kr för att bo hos dem än att betala ca 6000 kr för att bo här. Vi har rätt billigt boende, men det känns inte som att man får så mycket valuta för pengarna!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Det är ju liksom det som är tanken, att spara ihop till en rejäl handpenning. Båda hans föräldrar har sagt att "då kan ni ju ta över huset sen om ni vill", och det är ju en möjlighet att få köpa ett skapligt hus billigt!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)