• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

jag har aldrig gillat string, får ju nästan skärsår av det. jag föredrar typ boxer eller vad det heter för töser.

• pucken

letw
    ok, ni får komma tidigare och stanna längre om ni vill! bara jag vet det nån timme innan iaf =)

• pucken

mmm de ska täcka skinkorna, annars får det vara. helt i bomull men ibland kan det funka med lite spets också =)

• pucken

taco
    nä det lät inte kul! usch, hoppas det går bra iaf.

malla
    micke gick till konsum för att köpa mat, de har en jättegod kycklingsallad med bulgur =) pallar inte laga lunch idag.

• pucken

verkar som tokig fått en gosse =) om man läser i hennes gästbok. kul ju!

• pucken

nu får den där traderasljaren fan svara på mitt mail *muttrar*

• pucken

min förlovningsring är för stor faktiskt. men edt är vigselringen också, måste ta in den. är farmor gamla ring och den är värd runt 15 papp så jag vill inte direkt tappa den.

fru
    jo, jag tänkte skicka ett nytt mail imorgon och sen avvakta till på måndag. ev skickar jag väl sms men får jag itne tag på henne får hon ett stort neg i omdöme. jag vill inte betala 200 för nåt som är fläckigt på hela vänstra sidan =(

• pucken

mel
    mm vi ville också titan från början, men pappa sa att jag gärna fick ta farmors ring och då valde vi det.

haha mickes bror med fru ska gå nån kålsoppediet för att gå ner i vikt. vägra leva ett nyttigare liv liksom, och röra på sig mer än mellan soffan och kylskåpet.

• pucken

mel
    har ni kikat på www.titanringar.com? de har en del superfina ringar!

min ring är vitguld, och jättefin =) och bara det att den var min farmors gör den bara ännu finare.

• pucken

mel
    mm jag vet att de har bild på hur de olika putsningarna ser ut, men man ser ju inte så bra på bilden. ni får gå till smyckesaffärer och kolla helt enkelt =) finns säkert nån som har titanringar.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)