Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
micke ville inte ha nån ny ring när vi gifte oss, han tycker att det räcker med en. jag vill ha två, men förlovningsringen passar inte till vigselringen, så jag tänkte låta göra en ny sen nån gång.
micke ville inte ha nån ny ring när vi gifte oss, han tycker att det räcker med en. jag vill ha två, men förlovningsringen passar inte till vigselringen, så jag tänkte låta göra en ny sen nån gång.
på tal om shopping så var jag på lindex idag =) kom hem med 4 tröjor till aggs, och 3 trosor till mig. ville ha nån ny bh, men jag har så små tuttar och är för stor runt om så jag hittar sällan nåt som passar =(
köpte jättefina rosa tröjor, men jag måste åka och byta imorgon. jag upptäckte här hemma att de gjort stora hål i tröjorna när de tog bort larmet =( hoppas rätt storlek finns inne.
jag hittar massor av fint på tjejavdelningarna, så mycket tråkigt på pojk =( men vi behöver verkligen inte mer kläder nu, så trist. måste köpa i 86 snart.
kappahl har ju fått en riktig tråkstämpel har jag märkt här på fl. jättemånga som alltid skriver att kappahl suger och så.
fru
visst hade du en orbitrek innan? var den bra? jag tänkte sälja min cykel och köpa en orbi istället.
mm har sett den men aldrig pallat skriva där =) iaf, finns en crosstrainer i handen såg jag på blocket. undrar om man ska slå till?
mel
japp. har tröttnat på att cykla, har ju haft den i 3 år nu och jag får så jävla ont i arslet. så svärmor ska köpa loss den när hon flyttar in i nya lägenheten. har iaf mailat tjejen på blocket, hoppas hon svarar och är hemma imorgon så svärmor kan hämta åbäket =)
fru
det låter bra, då kanske jag kan gå ner mina 10 kilo =) eller iaf alla kilon utan att jag ser sjuk ut. dansmattan funkar inte riktigt så jag blir lätt sur på den =(
fru
jo, därför jag garderade mig med den meningen =) jag vill ju inte se sjuk ut, det verkar onödigt. men jag är så less på allt som bara är mjukt, det SKA bort.
mel
men det finns en del tuffare tjejkläder, det köper ju jag till aggsbaggs!