Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
taco
skicka ut karln så får han köpa hem nåt. micke var så sugen på glass att han gick självmant =) jag behövde bara lägga in min beställning på singoalla så var det avklarat. bekvämt!
taco
skicka ut karln så får han köpa hem nåt. micke var så sugen på glass att han gick självmant =) jag behövde bara lägga in min beställning på singoalla så var det avklarat. bekvämt!
tröjorna jag skulle byta på lindex gick inte att byta =( eller jo, jag fick, men alla tröjorna hade hål efter larmet. så himla trist.
hjälp va trött jag blev av 20 min på crosstrainern! synd att den gnisslar bara =( ska testa att smörja den imorgon, annars får jag maila och klaga.
taco
men det är sånt där stort runt larm, och det blir ett megahål efter pinnen =(
mel
nä, det är tröjor med hundar på. jättefina, men hål i =(
mel
om folk tycker du ser tjock ut är de ju helt korkade, det syns jättetydligt att det är en gravidmage.
mmm jag ska smörja min och se om det blir bättre, annars skickar jag ett klagomail minsann.
hundtröjorna är superfina, tycker jag =) finns en med katter på också. så jävla synd att det blir hål efter larmet bara =(
så här ser ena hundtröjan ut. den jag vill ha är helrosa med bruna kantband, och en stor hund på magen. den andra tröjan är röd med katter på.
www.lille-algot.se/vecka%2031/vecka%2031%20nr2%20045.jpg
men en tröst att de tröjorna bara finns i 86 och uppåt. de är lite stora för agge också.
snällt att ni fick en bil ju! skulle jag också vilja ha, om jag haft körkort.
sorry men jag måste försöka roa agge. han kan inte sova för han är snorig och täppt i näsan =(
hmm agge halvsitter i min famn och sover, men han får knappt luft iaf = (
han har ju bara haft feber när han fick tänder typ, och varit småsnorig en gång. men nu är det verkligen hemskt =( heltäppt och det bara rinner om näsan på honom. jag som tyckt det varit så skönt att ha en megafrisk bebis! nåja, han sitter på golvet och leker nu, han kanske somnar av utmattning =)