• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

mel
    jag förstår honom! wii är skitkul! vill ha ett själv, mne jag är ju faktiskt ekonomisk *harkel* får gå till svärmor sen när hon köpt ett, så kan hon passa agge medan jag spelar.

• pucken

mel
    föräldrar kan iaf inte påstå att ungarna sitter stilla när de spelar wii =) vi ska helt klart köpa ett, men vi väntat tills värsta rusningen lagt sig, så kanske de sänker priset också. en handkontroll kostar liksom 800 spänn! den är i 2 delar och de säljs separat. helt stört.

• pucken

kickan
    men får ni inte göra vul vidc inskrivningen? jag fick ju tid för läkarundersökning veckan efter inskrivningen, och det första läkaren sa till mig var "hej, jag heter x. dra ner brallorna."

• pucken

mel
    om du vill kan jag försöka köpa en och ha här tills ni kommer. om ni inte hittar dvs. jag ska till en annan lindex snart tänkte jag, för jag SKA ha de där tröjorna som det blivit hål =( fast utan hål.

• pucken

kickan
    va dåligt! fattar inte att de inte kan ha samma rutiner överallt. det är en stor lättnad att får göra ett vul runt v 10-12, även om man inte fått mf förut. ALLA oroar sig, så varför inte försöka stilla den oron. fattar inte =(

• pucken

mel
    just ja, ni kommer en gång innan mars. då lär det inte vara nåt problem att hitta dem =) vet inte hur länge de haft dem, men de var inte på rea så de är nog kvar ett tag till.

nä, alltså, så stora är de inte. som ett knapphålshuvud, du vet såna där knappnålar med färgglada bollar längst upp. är mest en principsak =) slutar väl med att jag skiter i hålen och köper tröjorna iaf. garanterat =)

• pucken

kickan
    jag förstår verkligen det, fy vilken paranoia man måste ha =( nä, jag hoppas att allt går vägen för er den här gången!

• pucken

mel
    jag har faktiskt bara kollat på mitt närmsta lindex =) men jag vet att fru sett dem också, så de finns säkert lite överallt.

kickan
    ja MINST =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)