Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
malla
mm den här var rätt tuff också
www.minandmine.com/shop/pc-45-12-retro-swirl-seaspray-hobo.aspx
passar nog bättre till vår vagn, iaf färgmässigt.
malla
mm den här var rätt tuff också
www.minandmine.com/shop/pc-45-12-retro-swirl-seaspray-hobo.aspx
passar nog bättre till vår vagn, iaf färgmässigt.
kickan
synd att de är så dyra bara =( säger hon som köper babybrallor för 400 kr ibland... tror ni man kan ha den blommiga väskan till vår vagn? eller skär det sig för mycket?
malla
ingen aning! det var en riktigt bra fråga. igår läste jag om nån skötväska som iaf gick att ställa i tvillingvagnsläge. antar att det vara en megalång rem eller så.
malla
på emmaljungas hemsida kan man kolla tillbehör till vagnarna. och när man kollar till tvillingvagn visar de den vanliga skötväskan, antar att man kan ha samma då.
malla
visst var ni inne på en babytravel?
mediabank.babyproffsen.se:8080/proxylogin/babyproffsenweb05/babyproffsenweb05/webnative/getimage??????
för skötväskorna som hör till spänns fast runt handtaget, och på tvillingvagnarna går det nog att ha två skötväskor.
jag har aldrig gillar skiphop alls, inte min stil för fem öre. men jag vill ha en ny skötväska, den som hör till vagnen är fan skitdålig.
haha snacka om att vara känslig för "mere exposure effect"! för nån månad sen tyckte jag de här brallorna var asfula, men nu har jag sett dem så många gånger att de faktiskt är riktigt coola =)
www.tradera.com/auction/aid_37955069
ska fan ta mig till tygaffären och köpa brun plysch, och sy ett par egna =) och så ska jag sy ett par som det står "algot" på, i rumpan.
fru
passade inte dina crocs?
taco
oj, att du fått sova så länge! agge sover fortfarande, micke med. verkar som om bådas nästäppa har släppt =)
taco
visst är det lita bekvämt att flaskmata ibland? kan karln gör nån nytta om nätterna.