Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
letw
borde funka, för min vagn hade ju till slut två stooora hjul =) haha hela vagnen höll ju på att välta!
letw
borde funka, för min vagn hade ju till slut två stooora hjul =) haha hela vagnen höll ju på att välta!
letw
199 tror jag.
min ena katt heter ju billig, det är tufft! =)
jag tycker det är jobbigt med egen tvättmaskin, vi tvättar aldrig och högen bara växer. när vi hade tid att passa gjorde vi iaf klart allt varje vecka *suck*
texas snodde agges kex! ouppfostrat =)
nu har vi köpt en pulka =) och puttat ner agge för några backar, det var visst ganska kul. mickes bror hade ju sagt att vi kunde få deras babypulka men hans kärring sa att vi kunde låna den idag bara. blev lack och köpte en egen i guldfärg.
taco
äh kör med gummi! gör vi när vi väl fåt till det. vill inte heller stoppa i hormoner.
här är det ju jag som vill skita i p-medel =) men micke vill inte ha barn förrän han fått jobb typ.
äh nåt ska micke duga till, jag vill ha fler ungar! =)
jag funderar på att söka jobb på coca cola, de ska ha tag på nån som ska sammanställa lite siffror typ. det vill ju jag jobba med =)
lollo
just ja, glömde ju. jag hängde där förut, men gifte mig för två år sen (imorgon) så jagär här istället.
lollo
tack! vi "firar" idag med, fyra år sen vi träffades första gången =)
fru
jadu, jag ska vara i skolan 9-13, och micke 13-15. vet inte vad vi ska göra, funderar på att ta det i helgen istället. nåt tips?