• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fan, jag glömde bort skötväskan =( och nu har auktionen gått ut.

• pucken

och jag börjar bli riktigt sur på säljaren som vägrar svara på mina mail! ska fota dressen så får ni se fläckarna jag gnäller över.

• pucken

fru
    jag vet, och hon svarar inte på mail heller =( jag som har telefonskrcäk typ, jag vill inte ringa! dumma människa.

• pucken

fru
    ja, får göra det i nästa mail, som jag ska skicka imorgon kväll tänkte jag. jag vill inte ha betalt 200 för den där =(

• pucken

verkar visst vara min tur att bli sjuk, igen.

• pucken

åh vad alla ska snaska idag! jag ska tvinga mig på crosstrainern =(

• pucken

jag har käkat några digestive, men jag har bara ätit lunch och kvällsmat annars. äter lite dåligt visst =( vi var ute en kort promenad men jag halkade och slog i skinkan, så nu har jag ont *snyft*

• pucken

flickor, har ni tips på bra träningsmusik? blir så tråkigt att bara träna.

• pucken

ärligt, jag stöter ju bara på en massa oärliga människor =( vi har skruvat isär crosstrainern för att smörja den, så visar det sig att motståndskabeln är helt paj. okej, det kunde man ju kollat genom att vrida på ratten, men det var inte det första jag tänkte på och killen var stressad för han hade huset fullt av ungar. ska be svärmor att ringa och klaga imorgon, hon agerade ju petra för att jag skulle slippa ringa =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)