• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Mel
    Vi övade lite i lördags, och det gick ganska bra. Sålänge Johanna är tyst och snäll direkt när vi kommer ut är det nog inga problem, då kan jag låta honom springa och kissa av sig utanför huset en stund och sedan knata iväg när han lugnat sig några kilon!

• MallaMojs

nica...juag somnade astidigt igår så jag missade dig - men guuud va skönt att allt såg bra ut

Så där gjorde de på akuten för mig också, vägrade visa ul-skärmen liksom Som tur var så stod Magnus bakom läkaren å såg hjärtana ticka...

• MallaMojs

...jag har förresten varit på Huddings sjukhus för mina blodprov inför "blödnings-utredningen" -  EN Å EN HALV TIMME fick jag vänta där...å då ska ni veta att det var fastande och inte ens vatten i magen

• Winnertaco

Men VARFÖR får ni inte se skärmen? Jag har fått se allt från första början vid varje vul, även den gången då läkaren konstaterade att det inte fanns nått foster.

• MallaMojs

Taco...jag vet inte...det var så på akuten, men sedan dess så har jag alltid sagt till att jag vill se!!!

• nica83

malla
    Jo det var lite störigt. Fast hjärtat slog och det var det viktigaste! Hon drog ut "VUL-pinnen" så snabbt och sen kunde man ju inte direkt säga så mkt...

• Småtokig

God morgon..

Är på väg till BM men tittar in en sväng när jag kommit därifrån..

• Winnertaco

nica
    Antagligen var hon väl stressad, stackarn.. Men om man har en patient så kan man väl iofs lika gärna ägna en minut till åt den och förklara vad man ser på skärmen och visa...

Tokig
    Lycka till hos bm!!

• nica83

taco
    Tror inte hon brukar ha så många patienter, hon kallades in halv 9 för att det fanns folk som fått vänta sedan två... Hur som helst måste hon vara duktig som var så högt uppsatt.

• Småtokig

Taco

Tack, det gick jättebra..
    Hon gjorde en viktuppskattning och hon trodde att liten kommer väga runt 3700 om jag inte går över 2 veckor.. Hon tror att dessutom att det är en tjej Hjärtljuden låg på 158 idag igen så hur bm förra veckan mätte har jag ingen aning om eftersom hon fick 144 då..

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)