• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

mel
    jadu, jag har ingen aning. de sa att vi skulle smörja, men det har jag ju gjort och det hälpte inte. får be svärmor ringa imorgon igen *suck*

• pucken

taco
    fy va stressigt! du måste ta de lugnt ju.

jag vet inte, men jag tror att jag och agge bara går på fikat efteråt. jag vill inte störa, och gör allt jag kan för att inte vara i vägen. är så mesig när det gäller sånt.

• pucken

taco
    ja, då håller ag mig hellre borta och håller tyst. bra ibland, mindre bra andra gånger. och i en kyrka ekar det ju också, då stör man ännu mer om barnen väsnas.

• pucken

ska virka lite. kommer kanske in en sväng till senare.

puss puss =)

• pucken

gääääsp va trött jag är! micke gick och lade sig 22 för han ville sova inna nagge vaknade och ville leka. jag lovade att sitta uppe, men ungen vill ju inte vakna! slår vad om att så fort jag gått och lagt mig så vill han upp.

har virkat nästan en hel bil idag =) ska bli en present till min kusins kille som fyller ett nästa måndag. (oroa dig inte letw, beskrivning kommer)

• pucken

jag vill börja lägga upp lite bilar på tradera, men hinner ju bara virka till släktingar =( vill ju veta om det är lönt att starta en egen liten kollektion!

åh jag köpte ett halvlurvigt tyg på ohlssons, tänkte sy typ en sån här i grått med lurvigt hjärta =)
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

• pucken

jävla micke har ju inte sagt att agges pulver är slut! hoppas ungen inte äter mer än två gånger innan ica öppnar =(

• pucken

malla
    fråga i den här tråden! eller i deras fortsättningstråd som de länkar till.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)