• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

letw
    men ni är nyinflyttade också, det spelar in en del antar jag. brukar vara småkostnader och skit. jag menar, svärmor har ju ekonomiska problem nu när hon ska flytta (verkar inte som hon har sparkapital att plocka på) och hon ska låna 12000 av oss. helt sjukt.

taco
    jag åt tonfisksallad, men det smakade inget. har inget smaksinne alls idag =(

• pucken

letw
    =( usch då. men om du vill kan jag lägga ut för tåget så länge, för oss går det ingen nöd på. säg bara till! annars kanske bredbandsbolaget kan vänta nån månad med flyttavgiften?

• pucken

va lite med 50 spänn! vad jobbar han med?

• pucken

har alla andra beställt biljetter? annars kanske vi kan skjuta upp det en stund. har för mig att det var nån annan som eg inte kunde den helgen.

• pucken

säg till om du vill ändra helg, trist om inte alla kan =(

• pucken

letw
    nä, men samtidigt måste man äta ordentlig mat. man ska inte behöva bli dålig för att åka till huvudstan =( ni har inte rätt till bostadsbidrag? det kan ju vara en lösning, iaf tillfälligt.

• pucken

fru
    jobbar din farsa med tågbiljetter?
    jag måste berätta om min kompis förra pojkvän. hela vårt bröllop satt han och skröt om att han jobbade med tåg, till slut kom det fram att han snackade om tågtider i högtalarna =)

• pucken

letw
    oj! intressant att man tjänar för mycket men inte har så man klarar sig. ni får skaffa barn helt enkelt, då ökar bidragen =)

• pucken

äh låna agge =) ta honom en månad så får jag semester!

• pucken

så kan du ju sy lite fräsiga kläder till honom samma gång. kan ju knappast bli bättre! haha

*snyft* jag är så förkyld så ögonen gör ont =( och micke är i skolan till 19 idag. roligt värre.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)