Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
nä, jag känner ju bara min kusin och sen mickes bror och han är för snål för att lägga pengar på märkeskläder till ungarna. tyvärr =)
nä, jag känner ju bara min kusin och sen mickes bror och han är för snål för att lägga pengar på märkeskläder till ungarna. tyvärr =)
har svårt att tänka mig jörgen i såna kläder faktiskt =) haha
jag pallar inte bry mig om han får i sig lite socker ibland. herregud, vi äter det sällan och då inte i stora mängder. han snor ju grejer så fort man blinkar ändå =)
fru
han säger nog macbook. vi betalade ca 11000 för vår, efter studentrabatt på 1000 kr. han är jättenöjd med den, men vi har inte haft med vår acer heller =)
kickan
japps, tack och lov! jag sa hela tiden att agge inte skulle få tårta/glass/kakor/godis på läääänge, men det höll inte riktigt. aldrig i livet att jag tänker äta saker som inte han får smaka. inte heller tänker jag smygäta snask när han sover.
fru
ni kan ju få låna mitt studentkort om ni vill, men då kommer datorn att stå på mig. kanske lite onödigt? och micke har inte förslag på allmänt kassa datorer =(
kickan
ja, som mickes bror. de ger sina ungar godis bäst hela tiden. frukt, vad är det?
kickan
tycker jag med =( men om man ser föräldrarna så fattar man, båda två har problem med vikten just pga av dåliga matvanor. trist att det ska gå vidare till barnen. själv käkar jag frukt som en tok =) och agge med.
*suck* agges nu favvo
video.google.com/videoplay&q=hamster+dance
kickan
mmm hoppas att de tar sig i kragen snart, jag vet att de vill gå ner i vikt.
nu har jag gjort lite läxa =) ska söka litteratur inför undersökningen vi ska göra snart. svårt att hitta bra saker! har igång lost på tv iaf, svärmor lämnade sin dvd här.