Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
mel
en sån där är nog jättelätt att göra. vill du göra den själv eller ska jag sy den?
mel
en sån där är nog jättelätt att göra. vill du göra den själv eller ska jag sy den?
mel
kör på fleece. jysk hade billiga fleecefiltar på rean för 5 kr styck. kollar där. dragkedjor är knepiga dock. jag har fortfarande problem att få det snyggt och undviker dom i det längsta. luvan tror jag jag har mönster på i min bok. eller ja, en liknande iaf. annars är det bara runda av ändarna litegrann så blir dom nog bra. svårt kanske att få till formen och storleken men det går nog bra.
kanske inte hyskknappar om du tänker på såna som brukar sitta på klänningar. duffelknappar skulle nog vara snyggt.
knytband lät enkelt och bra. att jag inte tänkt på sånt förut....
nackdelen med tryckknappar och fleece är att taggtryckknappar förstör fleecen om man missar eller om dom lossnar. blir stora hål=(
puck
jag har köpt sån. fast beige bakgrund. fleece är lätt så det blir inte så dyrt även om kilopriset är högt.
puck
jaha=)
nja, det beror lite på vad det är och hur det ser ut där dragkedjan kommer ta slut. men jag drar mig ju för att göra det så jag lär mig ju aldrig
puck
75
puck
jo, därför jag passade på nu. hade ju blivit 230 kr dyrare annars.
haha, låter kul iaf. barn är så roliga=)
puck
hmm...21 färger, 1 meter av alla utom två som jag tog två av. så 23 meter