Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

puck
    Då ligger jag illa till, för Andreas jobbar ju, till skillnad från mig

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu tror jag att hon sover! Vilken eftermiddag och kväll, först lyssna på Andreas faster i två timmar (sen fick vi nog, då skrek båda deras barn dessutom typ rakt ut för att de var helt hypade av allt socker...). Sedan ville jag träna för att få vara lite för mig själv och det gick ju bra, synd bara att J sov hela tiden jag var borta. Nu har jag knölat med henne i typ två timmar, men nu sover hon i alla fall!

Jag håller med er om att det går alldeles för fort! Det tycker jag redan så vad ska man inte tycka om ett år!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Skojar du... undra hur det ska sluta egentigen.. (antagligen med att jag blir sur och stänger in symaskinen i garderoben igen och dömmer den till att stanna där föralltid)

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fast nu har jag bara 8 varv kvar att sticka på Johannas hjälmmössa som jag påbörjade under graviditeten. Tur att jag lyckades välja en storlek som är alldeles för stor för nyfödda!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Sol idag med Johanna sov till 6 idag i alla fall, alltid något!

Jag kunde absolut inte sova i slutet av graviditeten, i alla fall inte på nätterna! Vet inte hur många filmer jag såg för att jag inte kunde sova...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, men det kan jag fixa! Snart har hon nog växt i dem också, hon hade byxorna igår utanpå sparkbyxor. Alla frågade vart jag köpt dem

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)