Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Top Model kan jag ju inte heller se då'ra eftersom jag spelar in...

Johanna 061223
  • Winnertaco

cami
    Greys är jättebra, men ju färre serier man har att följa, ju lättare blir ju livet

Malla
    Jag gillade inte riktigt Wallanderfilmerna, men jag jämförde dem nog för mycket med Beck som jag ääääälskar!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men Beck är väl ganska lättsmält? I alla fall Gunvald *skrattar bara jag tänker på det*

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jo, absolut i senaste filmen i alla fall! Men fortfarande är han den karaktären jag skrattar mest åt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

En 12-åring behöver väl egentligen ingen mobil. Det känns inte som att de är mogna nog att ta hand om en sån...

Haha, Andreas faster hade tydligen blivit skitsur när hon fick veta att Johanna skulle vara modell! Jag njuuuuter!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hon kan väl antagligen inte fatta att inte hennes fantastiska, underbara barn blev tillfrågade...

Johanna 061223
  • Winnertaco

När jag var 12 år hade jag antagligen klarat av att hålla reda på en mobil i ca 5 minuter...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Idag är jag faktiskt utvilad, J fick nått ryck och sov till 7 Ska till vv och väga mig snart, håll tummarna!!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag har handlat för 420 kr, då köpte jag mat till helgen + nästa vecka (helgen inräknat)

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)