Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Mäh, var irriterande det är med folk som säger att de ska komma och sen dyker de inte upp *muttrar*

Ang vitaminer och sånt så tror jag att en allsidig kost är det bästa Det finns inga belägg för att rosenrot skulle öka fertiliteten...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu har jag varit på spinning Släpade med grannen också, ÄNTLIGEN nån som vill träna med mig!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag känner inte alls av snittet längre, nån enstaka gång kan jag känna att det stramar lite i ena sidan, men annars inte alls Det är ju trots allt tre månader sedan nu, man "ska" väl vara återställd då...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag var helt beroende av träning för några år sedan, men det var på den tiden då jag inte hade så mycket annat att göra, inget jobb och inga kompisar i stan, typ...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Barnvagnsprommisar är jättebra motion, det ger mycket mer att släpa runt en barnvagn än att "bara" gå själv. Dessuotm är det SÅ KUL att gå med vagnen!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Du får ju dessutom dubbel tyngd att släpa runt på, så du kommer att bli fit for fight snabbt!

puck
    Jag skulle bara peka på grej efter grej och säga att "den här vill han ha, och den här, och den här"

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)