• Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
  • Fru Söderlund

Tack tjejer! Kul med lite peppningGenerad..

agda06: Nej, säker är jag inte, får väl skicka  K med vagnen till en mack i morgon.. KAn ju inte gå långrunda m selen..

Krya på er stackars sjuklingar!!!

Köpte en VV kokbok på rea på AG´s för 79 kr, många goda recept! Idag startade jag dagen med en smothie gjord på VV vanilj yoghurt, frusna hallon o banan, MUMS!!!!!

Sov gott tjejer!

Kram från oss

• lyckliga snäckan

I´m back..mina fruktdrinkar hjälper migmed vv. Banan/apelsin har nu fått sällskap av banan/frusna hallon. Mums och mättande.(Lothan: hade gärna också haft i lite mumsig vaniljyoghurt...nästa torsdag ska vi kolla majkens ev. mjölkallergi.tror dock att det rör sig om omogen tarm..hon var ju så känslig innan.)

• uppsala

Lothan: tack för tipset, skrev precis till juni o frågade om kokbok! Ska kolla på Maxi nästa gång jag handlar, AGs är jag aldrig på. Beställde lite böcker precis på adlibris.se - synd jag intet tänkte på det då. Ska kolla bokus, de hade visst fraktbfritt just nu tror jag.

• Fighter

Jag köpte tre st vv kokböcker i nyskick på tradera, betalade 240 spänn för alla tre! Med frakt alltså

• uppsala

åååååååååååååååhhh! T stannade hemma idag för jag hade så ont i magen o orkade inte ta hand om 2 barn hela dagen. De gick till öf (han o Axel). Men...jag har fått ngn form av magsjuka...nu är det helt tomt i magen så nu känns dte mkt bättre. Känd epå tennisen i går kväll att jag mådde lite illa då jag plockade bollar men trodde det var för det var så jobbigt.. Hoppas det inte är ngt smittsamt....Jag åt vv-korv i går kväll o det åt ej de andra så kanske är det den.

• lyckliga snäckan

Krya på Dig Uppsala!
    Nu ser ni alla till att bli friska..jag vill inte sitta själv på onsdag när jag nu har missat två veckor!(ego!!!)

Tråkigt väder idag..igår var det ju riktig vår i luften, med lite sol till och med.

Nu ska ni höra på knasig grej med föräldra penning. Jag har ju lägsta ersättning och tar nu ut 6 dagar i veckan(det ger ca 3600 kr/mån Hurra) Hur som så har vi kommit på att om maken tar ledigt på fredagar och sen tar fp på helgen och jag bara tar ut två dagar i v. Så får vi lika mycket pengar+ att vi sparar en dag och att maken får vara hemma en dag. Hur galet är det..Ja, när det är som det är så klagar inte jag i alla fall.

• PcoBella

lyckliga... oooo så avis jag blir...vill också till London...så längesedan jag var där!!

Lyckos!!!

• Junipingla

Lyckliga s: helt galet!! man blir inte klok på systemet!!!
    Gud vad kul med London - hör och häpna jag har aldrig varit där!!! Men vill gäääärna dit!!

Nu har jag städat hela huset så här är så rent, lillan sover och Michelle (okså sjukling) och Noel tittar på TV och jag surplar på mitt kaffe och pysslar med ett webbjobb (som jag vill ha klart så jag kan köpa ny mobil för stålarna!!! ;))
    Ibland njuter man och blir lycklig av de små tingen... som lugn och ro!

Stackars lilla uppsala, du har råkat ut för det mesta på sistone... Hoppas det bara var något tillfälligt! Som korven!

• metallgem

Mysigt med London! Är det det ni gör över makens födelsedag? Kommer inte ihåg när han fyllde..

Uppsala, fy så trist! Hoppas att du kryar på dig snart!
    MaHj, öroninflammation, fy!

Har inte gårr på ÖF denna veckan men nästa vecka ska jag minsann dit! Hoppas att många av er också ska det!! Juni, jag är ju skyldig dig en ÖF fika!

Systerdottern från Stockholm har sovit här idag så vi har hunnit baka, klippa och klistra och dekorera inför söndagen..! Tänk vad mycket man hinner när man börjar 06,30..
    Sen är jag lite petig med inredning och systerdottern ville hjälpa till med dekorationer till dukningen... Man kan ju inte göra om det hon har gjort men nog känns det liiite jobbigt att det inte blev riktigt som jag ville ha det.. Får vara tydlig med att "A har gjort SÅ fint med banden" ..

Krya på er alla sjuklingar!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!