Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Hej tjejer!
Hade ni det bra idag på fikan?? Kan tänka det!
I morgon öppnar en barnklädesaffär på bruksgatan som jag tror kommer att vara en höjdare! Klockan 16 öppnar dom för de som vill. Uppsla och Agda, det var den vi gick förbi i måndags.
En kompis var utanför idag och tittade in och hon var helt lyrisk! Ej sikke lej, plastisock mfl märken.
Ett tips till dom som vill bränna pengar lagom till helgen!
metallgem: Jag vet!! Undrar om jag är sugen på att gå dit?! Ha ha...
Halloj, i em var vi på sagoslottet och gömstället.
Fattar inte hur sagoslottet kan gå runt med en så mycket större affär som gömstället runt hörnet.
Fina söta saker iaf, det första kassörskan sa när vi kom in var "åh, en alldeles NY liten bebis"
Hrmm, nej hon är faktiskt 4,5 månader nu, är det bara jag som inte tycker hon ser ut som en liten bebis alls ?
Tycker att det hon ser mkt mer "vuxen" ut, kanske jag som inbillar mig.
Nåväl, kikade runt vart jag kunde lämna in min vagn, närmaste barnens hus är i gbg!
skoj, ska ringa huvudkontoret imorgon och se vad jag ska göra.
Nä nu är det kväller !
Fighter: Barnens hus finns det på Berga, fast själva "affären" kallas babyproffsen. Kanske inte är den du söker.
Louise: Är det dina sötnosar på HD.se? Jätte fina tjejer isf!
PcoBella: Vilken söt bild. Skäms lite, kom aldrig fram o presenterade mig i måndags. Får bli nästa gång!
agda o Juni: Dom läkerolen är super goda!!!
Prinsen har fortfarande hög feber, han har varit jätte ledsen idag, Diesel är ju inte van vid det... så han gick efter oss o tvättade hans fötter o händer, skulle väl trösta, gulligt!
Ikväll är det What about Brian, kul!!!!!!!!!!!
Blir ju inte så lite sugen på att gå ner på stan o kolla in affären på Bruksgatan..
Åhhhhhhhhhhhh vad kuuuul! Undras om de har några öppningserbjudanden??? Jag som ska fixa naglarna kl 16, kasnke hinner dit efter en stund.
Agda: Vad tror du en prinsesstårtbit går på? En lagom stor bit. Räcker 8 pts? *åse som planerar febrilt för helgens bravader*
Lothan: japps det är Louise töser :)
PcoBella: åhhh så söt lillskruttan är!! Fast hon inte ler! :))
Lothan- nej var där idag och det kallas bara barnens hus men tillhör inte kedjan barnens hus, trist.
Krya på er!
Ha ha.... Inte vet jag. Jag äter inte prinsesstårta... *asg* Men skulle jag gjort det så hade nog 8 räckt. Om man tar en lagom bit alltså.
Junip: en bit 1/6 del, Frödinge prinsesstårta är 5 pts och den är ju inte så stor så 8 blir nog bra en semla är ju 10 och där är ju mycket bröd. Till dopet skall jag baka en tårta med dubbla chokladbottnar gjord på riktig choklad, däremellan chokladmousse på detta, vispgrädde, valnötter, vindruvor och riven choklad, är det gott eller, mmmm smaskens.
PCO Bella: jag tycker hon är jättefin på bilden, de behöver inte alltid skratta jättemycket, blir fint ändå.
Lothan: Hoppas W kryar på sig snart.
Fighter: Trots att hon är "liten" så håller jag med dig, hon ser definitivt inte ut som en nyfödd utan mer vuxen.
Till er alla: SKÅL (Skulle bara testa hur det känns var så länge sen)