köp inte tester från billigatester.se!!
Jag vill med denna tråd varna för att köpa graviditets-tester från sidan www.billigatester.se!
Jag köpte sex test för jag misstänkte att jag var gravid. Jag tog ett test varannan dag i två veckor som alla visade negativt. Inte tillstymmelse till streck på ett enda test. Jag gick på både personalfest och kräftskiva i tron om att jag inte var gravid utan hade sen mens.
På en onsdag kände jag på mig att något inte stämde och gick till apoteket och köpte två test där från Clearblue. Jag gick hem på eftermiddagen och testade. De visade båda givetvis klart och tydligt att jag var gravid. Jag testade sen dagen efter med det sista testet jag hade kvar från billigatester.se och det visade negativt! Fastän det var morgonurin.
Lita inte för mycket på testerna som inte kostar mer än 25 spänn. Spendera era pengar på ett riktigt test istället, det kan det vara värt! Jag var i sjunde veckan när jag fick reda på att jag var gravid.
Jag har inte speciellt mycket ångest över att jag varit berusad under min graviditet, jag kunde ju faktiskt inte veta. Jag tycker bara att det var jävligt onödigt...