• Familytime

köp inte tester från billigatester.se!!

Jag vill med denna tråd varna för att köpa graviditets-tester från sidan www.billigatester.se!

Jag köpte sex test för jag misstänkte att jag var gravid. Jag tog ett test varannan dag i två veckor som alla visade negativt. Inte tillstymmelse till streck på ett enda test. Jag gick på både personalfest och kräftskiva i tron om att jag inte var gravid utan hade sen mens.

På en onsdag kände jag på mig att något inte stämde och gick till apoteket och köpte två test där från Clearblue. Jag gick hem på eftermiddagen och testade. De visade båda givetvis klart och tydligt att jag var gravid. Jag testade sen dagen efter med det sista testet jag hade kvar från billigatester.se och det visade negativt! Fastän det var morgonurin.

Lita inte för mycket på testerna som inte kostar mer än 25 spänn. Spendera era pengar på ett riktigt test istället, det kan det vara värt! Jag var i sjunde veckan när jag fick reda på att jag var gravid.

Jag har inte speciellt mycket ångest över att jag varit berusad under min graviditet, jag kunde ju faktiskt inte veta. Jag tycker bara att det var jävligt onödigt...

• Svar på tråden köp inte tester från billigatester.se!!
  • Anni J

Ojdå..

Nä, jag tycker också att man ska köpa riktiga tester..
    Man behöver inte testa så många gånger.. man kan ju gå till BM eller apoteket o be dom göra ett test..

• Familytime

Jag vet! Jag blev väldigt besviken, för det handlade ändå om sex tester! Dessutom tappade jag bort fakturan, så det kom inkasso på den och istället för att betala 130:- som det var från början slutade inkasso-räkningen på 350 spänn!

MYCKET IRRITERANDE!

Men jag gjorde ingenting, för jag insåg ganska snart att det skulle bli ganska svårt att bevisa hur saker och ting låg till. Jag orkade inte dona mer med det då, men däremot kan jag göra såhär och förhindra att några fler använder sig av den sidan!

Dåligt rykte ger ibland mer effekt....

• snappi81

hade samma problem! stort fet +  med cb, jätte neg med bt.. tror inte jag plussade med bt förrens 3 veckor efter plusset från cb & då va strecket knappt synligt ändå!!

• Stjärnfall2

Men kan man inte lite på CB testerna som billiga tester säljer heller då??

• Mrs  You
    Hej köpte ÄL tester denna månade från Billiga... och de visade mkt svaga streck så jag trodde det va spök streck...  hade iofs mys ändå så vi får se vad som väntar...
    Men jag ska köpa CB nästa Ägglossning om mensen kommer denna månaden för man känner sig bara lurad av de billiga....
  • Familytime

Stjärnfall2: Jag vågar faktiskt inte svara på det! Ärligt talat, så vågar jag inte uttala mig om deras utbud alls mer än de test jag testat. Men jag hade ju köpt CB riktiga test från apoteket för att vara på den säkra sidan!

• Timeja 07

Mitt test från billigatester visade ett tydligt PLUS. men för att vara säker så gjorde jag ett test oxå med clearblue och där vart det oxå ett jättetydligt PLUS.
    så du måste haft otur eller så var nåt annat fel med testet kanske.

• Stjärnfall2

Familytime: Vilka test har du köpt därifrån??

Svar på tråden köp inte tester från billigatester.se!!