• tjenixen

Varning för Viasat!!!

Ingen aning även om vi har viasat. Vi är helnöjda och har inte något av de problem som du beskriver. Vi har dock svetsat fast röret i balkonräcket som parabolen sitter i så den inte kan röra sig.
    Ångerrätt bör man väl ha men finns det inte att läsa i villkor etc på deras hemsida? Ska ni dock ha det kvar bör ni ju ta kontakt med dem och säga att det inte fungerar tillfredsställande utan att de får komma och fixa eller tala om om det är något ni kan göra.
    Som sagt, vi är helnöjda och har bara lite problem om det blir mycket regn,snö,is men det är samma som dyker upp om vi har Canal digital så det är ingen skillnad.
    Hoppas det löser sig.

• tjenixen

men att man inte har vissa kanaler etc det kan man ju läsa sig till på internet rätt enkelt. Det står ju klart och tydligt vilka kanaler som ingår och inte i de olika utbuden så det är jag lite frågande till varför en del är sura över att de inte har med den eller den kanalen. Man får det man betalar för brukar det ju heta:) Ja, vi är helt klart nöjda i alla fall. Ungarna, de små, avgudar playhouse disney bland annat.

• tjenixen

Njae, jag håller nog inte med om att det är få filmer som går om och om igen. När jag läser i tablåerna på alla de olika tv1000-kanalerna som finns så är det ett ganska varierat utbud även om många av filmerna inte tilltalar mig just. Men jag brukar pricka för när viasat-tidningen kommer, vilka jag är intresserad av och det är ganska många på family som är skoj. Sen är det ju mest skruttfilmer och likadant på canal digital med numer tycker jag. Jag ser inte mycket på filmkanalerna utan vi har det bara nu när vi har ett erbjudande om billigt men kommer gå ner till silver sen och så efter att bindingstiden är slut så blir det nog box i hela huset istället, förmodligen.

• tjenixen

Bra att de i alla fall hör av sig för att höra om kunden är nöjd. Vi har som sagt inte några problem med vår box. Det var något som hakade sig i början men då lämnade vi bara in den där vi köpte den och de fixade den utan kostnad. Vi valde att köpa en sån som tar både canal digital och viasat i samma box och det har varit supersmidigt men nu har vi bara viasat kvar och box till det andra. Vi ser inte mycket på tv alls egentligen utan det är mest de mindre som älskar disneykanalerna, allra helst playhouse disney.

Svar på tråden Varning för Viasat!!!