• Anonym (Pratglad)

    Säger era män något under samlag?

    Jag har börjat tänka lite på att min man inte säger så mycket under själva akten. Skulle ju vara kul att höra att, du e så skön eller "jag älskar dig". Själv säger jag ju själv saker som
    "åh vad skönt", "jag älskar dig" jaa...ni vet ju själva vad ni säger men säger era män något åt er. Det vill säga något lite mer kärleksaktigt!

  • Svar på tråden Säger era män något under samlag?
  • Anonym (nätack)

    Nä vi e så tråkiga att vi bara stånkar lite lätt...

  • Anonym

    ja min man vet att jag blir extra tänd så han brukar viska mitt namn i mitt öra och säga saker som din f**** är så skön och liknade saker

  • Anonym (d)

    Näe, inget kärleksaktigt. Och det vill jag inte höra då heller faktiskt. När vi har sex så knullar vi, myser gör vi ju alltid annars

    Lite snusk kan han däremot säga!

  • Anonym (ljuger)

    Min KK är ju inte min man såklart men han ljuger ofta under samlag...säger saker som : jag älskar dej fast jag vet att det inte är sant

  • Anonym (Stöööön)

    Jo vi pratar en hel del under akten. O de e upphetsande...

  • Maroschka

    Nope vi säger ingenting och jag har då verkligen inget behov av det heller.

    Skulle han plötlisgt säga "Din f***a är så skön skulle jag bara tycka det låter så töntligt att det skulle förstöra allt


  • Anonym (Pratglad)

    Jaa...jag skulle nog uppskatta att min man viskade mitt namn i örat under akten. Fast visst...vissa gånger så skall man absolut inte prata för det förstör hela akten men vissa gånger när det är riktigt "intimt"...så skulle nog lite mindre kärleksförklaringar vara fint...Men det skall ju inte vara påtvingat eller hur? Det bästa är väl när det kommer spontant!

    När jag tänker efter så brukar min man säga" åh, vad våt du är" eller typ " det var skönt" men oftast så ser man ju på sin partner vad som är bra. Men jaa...lite mera kärleksförklaringar...absolut!
    Fast vissa gånger så har jag ju faktiskt sagt till honom att kalla mig lite grövre saker. KOnstigt...man kanske är lite så lagd ibland.

  • Anonym (nätack)

    Alltså jag skulle bara börja garva--
    men visst jag har varit med killar som sagt ett o annat, ärligt så har jag lika svårt hålla mig för skratt då..
    det blir lixom så "porrfilmamatörförsöka"

  • Anonym (Pratglad)

    Jag skulle nog aldrig vilja höra att min f***a är skön. Det låter lite för grovt...lite fult! USCH! nää...men saker som
    din rumpa är så sexig har jag ju faktiskt fått höra. =)

  • Anonym

    Min man är riktigt snuskig i munen när vi har sex. Ofta återger han porrfilmer vi brukar titta på, så att jag ska tänka på dem och lättare komma.. Oh ja din f'''' är så skön är ju najs att höra

Svar på tråden Säger era män något under samlag?