Inlägg från: Kalle74 |Visa alla inlägg
  • Kalle74

The Burning Crusade

Go kväll tänkte i och med det är så tyst mellan inläggen här så tänkte jag att man kanske kunde se om det finns något intresse att snacka lite om tilläget till WoW som kommer nu i dagarna. ;)

Det är ju lika mycket hatad som älskat här inne. Så det lär ju inte bli mindre spel tid framöver ;/

Tärningen är kastad ;)

//Kalle

• Svar på tråden The Burning Crusade
  • Kalle74

Jag var och förhandsboka det idag i alla fall bara hämta det sen efter den 16;e när man orkar ;)

Nä kan tänka mig vilken anstormning det kommer att vara på serverna .. Lycka till!!

Det kommer att bli många som kommer att spela dygnet runt ;)

Läste på deras sida över 8 miljoner som spelar överallt i världen det för lite respekt med sig.. Okej kanske inte samtidigt men endå ;)

Undrar vad Cs ligger på ?

finns det något annat spel som man mäta sig med Wow igentligen ?

• Kalle74

Men är det inte det som är kul att det tar tid lvl upp sig ?

Visst jag har insett att jag inte kan springa en instans på 6 timmar.

Men det är något specillt med Wow ..

men som sagt var vissa gillar gå ut å festa å vissa gillar att vara hemma. Diblo 2 har jag aldrig testat inte över nätet i alla fall.

• Kalle74

En kille som fick hardcore hjälp av sin guild tog knappa 2 dagar att ta sig från 60-70.

Snarare tog det 28 timmar för han. :P Men å andra sidan så kan man inte ha något liv. heller så.

www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php

Kanske därför Wow är så pass stort det är enkelt. Vem som helst kan börja spela utan att behöva vara insatt i rollspel. Sen kan du själv välja hur avancerat du vill ha det. från väldigt enkel till att du går in å spelar din karaktär.

Har oxå testat Dark age of camelot men tröttande för att det var för invecklat samt krångligt.

hehe gratis att du lyckas ta en 50 elite mob med en 50 gubbe Men det är ju inte så svårt det beror på hur du ska speccar din gubbe. Vissar specar dom för battelground medans vissar speccar den för instanser.

Svar på tråden The Burning Crusade