Förr oss som är fast i Scrapträsket
Me too!
BV
Såg du min fråga i den förra tråden?
Me too!
BV
Såg du min fråga i den förra tråden?
Nopp, å inte pysselpunkten heller... men de kan vi ju ta bort till nästa tråd, om ingen vill att de ska tas bort nu?
BV
TACK, så mkt! Det var en sida jag inte sett innan. Grymt fina fonts! ![]()
BV
Då får jag se om jag stöter på den ngngång ngnstans där ute.. Tack igen! ![]()
BV
Har hittat, meeen, behövde du betala för din då du laddade hem den? Verkar som om den ska kosta en massa dollars. ![]()
Okej!
Nu vill jag fråga er som ska vara med i tävlingen. Läste på: http://www.scrapjazz.com/topics/Techniques/Chalking/ att chalking är en teknik så då måste det ju vara ok som favoritteknik, men favoritmaterial kan väl vara vanligt papper då, en särskild tillverkare, typ BG, Chatterbox osv, eller har ni tolkat det som typ chipboard, rub-ons, öljetter, brads eller nåt sånt. Å ska det vara både favoritmaterial och favoritteknik på SAMMA layout?
Meli
VAd roligt med bröllop.
Fnyz
Jag brukar också "sno" idéer från Annika. Älskar hennes stil och det är så jag vill kunna scrappa, men jag får bara till det på 1 av 10 layouter.
Annars så har jag absolut ingen block just nu iaf. Har scrappat 10 lo:s på 5 dagar. Det är snabbt för att vara jag. Sen har jag 3 layouter kvar till tävlingen. Börjar tro att jag inte kommer att hinna faktiskt.