Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Me too!

BV
    Såg du min fråga i den förra tråden?

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-01-21 22:18:11 följande:
    Månndjöö, månndjööö.. redan flera SIDOR på nya tråden! Marajjah - TACK! Och fonten - ehm, på den "alldeles ny" är det nog.... japp, Carpenter, det stora i rubriken! Och den dubbla var alltså "Susie´s Hand" INTE min handstil, nej :-O Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Var hittar jag de där två finfina fonterna då? Har inte riktigt tiden att sitta å leta igenom alla mina fontsidor som ligger i favvismappen...
  • Marajjah

Nopp, å inte pysselpunkten heller... men de kan vi ju ta bort till nästa tråd, om ingen vill att de ska tas bort nu?

• Marajjah

BV
    TACK, så mkt! Det var en sida jag inte sett innan. Grymt fina fonts!

• Marajjah

BV
    Då får jag se om jag stöter på den ngngång ngnstans där ute.. Tack igen!

• Marajjah

BV
    Har hittat, meeen, behövde du betala för din då du laddade hem den? Verkar som om den ska kosta en massa dollars.

• Marajjah
    Asrta1 skrev 2007-01-22 00:56:10 följande:
    Nu ger jag upp snart har jag inget hår kvar Får ringa min oerhört datakunniga kusin imorgon Nu ska jag gå och sova och drömma söta små scrap-drömmar innan lillen vaknar för att äta.....fast det tar bra på kilona att amma dygnet runt *muuuu*Sov gott! Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Man gör precis som BV säger, ojdå, skriver. POackar upp den med winzip så hamnar den i en mapp och från den mappen flyttar du den till fonts-mappen som ligger i Windows-mappen (kanske ni har den under C:/). Efter det så kommer det upp två blå streck och sen att det är till 50% klart och slutligen till 100% klart. Då funkar det. Bara att skriva i word och välja typsnittet.

Min sambo var in nu & kikade i word och utbrast! Oj! Vad många fonter!

Natti!
  • Marajjah

Okej!
    Nu vill jag fråga er som ska vara med i tävlingen. Läste på: http://www.scrapjazz.com/topics/Techniques/Chalking/ att chalking är en teknik så då måste det ju vara ok som favoritteknik, men favoritmaterial kan väl vara vanligt papper då, en särskild tillverkare, typ BG, Chatterbox osv, eller har ni tolkat det som typ chipboard, rub-ons, öljetter, brads eller nåt sånt. Å ska det vara både favoritmaterial och favoritteknik på SAMMA layout?

• Marajjah

Meli
    VAd roligt med bröllop.

Fnyz
    Jag brukar också "sno" idéer från Annika. Älskar hennes stil och det är så jag vill kunna scrappa, men jag får bara till det på 1 av 10 layouter.

Annars så har jag absolut ingen block just nu iaf. Har scrappat 10 lo:s på 5 dagar. Det är snabbt för att vara jag. Sen har jag 3 layouter kvar till tävlingen. Börjar tro att jag inte kommer att hinna faktiskt.

• Marajjah
    Meli skrev 2007-01-22 22:18:16 följande:
    Marajjah Klart du hinner, två LOs om dagen nu ju, så en och en halv dag kvar bara
    Jo, förvisso, meeen, det är ju de där lo:sarna som jag tycker är så svåra Trend, Kreativ och ja, just det årstid - men den vet jag hur jag ska göra - väntar bara på lite grejjer som jag beställt.

Men, de där två andra, det är bara stoooora frågetecken som hopar sig i mitt huvud då jag tänker på det.

Är du klar?
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket