• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • SandraK

Asrta1: jag har också skaffat mig en blogg rätt nyligen, på blogg.se, var väldigt enkelt att komma igång. Och så har jag ju en datatekniker här hemma om det skulle vara något jag inte fattade... Jag som ALDRIG skulle skaffa mig en blogg

Kiara: Jag tycker om Lifetime moments, har även hört mycket bra om Scrapbook Goddess.

• Jo79

Å grattis Liiinda! Den är jättefin! Så spännande att bli gästdesigner...
    Lycka till!!

Mamma till KaramEllen
  • SandraK

Wow Fnyz, så fin din LO var! *tillbaka efter en snabbis inne på SWE*

• SandraK

Och grattis Linda, så jättefin LO! Gillar titeln, den är nog lift-varning på...

• kanskesnart

WIIIEEEE min LO är också publicerad på SWE bloggen Första jag skickar in till någon utmaning någonsin och så kom den med, va glad ja blir nu (heter "ett glassigt smile")

Grattis till dig me Fnyz

• Loppan79

Grattis liiinda, vad kul att få vara gästdesigner

Å grattis kanskesnart till publiceringen

• kanskesnart

Glömde säga grattis till Liiinda me ju!! Jättefin!

Har lagt in den nya i mitt galleri oxå.

• liiinda

TACK allihopa! Ja det ska verkligen bli spännande!! Men samtidigt lite pirrigt! Jag fick mail från Jane innan och hon skickar paketet i dag så jag får det imorgon! *Längtar* Ska bli så himla kul att få något som någon annan har valt!

Kanskesnart: Grattis! den är verkligen fin!! Och fräsig titel! Det är verkligen något jag har svårt för att komma på!!

• SandraK

Grattis till dig också kanskesnart, den var ju hur fin som helst! Kul att det är så många "kändisar" med, även om vi inte fattar det utan att ni talar om det!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket