• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Så där ja, Fotad å klar
    Ligger under Format i mitt galleri om ni vill kika
    & Gärna!!!

• MAMMSY
    Coursell skrev 2007-02-13 10:45:05 följande:
    Så fint MAMMSY Jag fastnade för "10 saker", men även en du hade inlagd på en annan sida. Alva, Det var en så jättefin dikt. Har du skrivit den? Om inte, vet du vem?Får jag skriva av den?
    Hittade den på scrappiz under artiklar, kommer inte ihåg vem som skrivit den men det står säket där
  • MAMMSY
    Mizty skrev 2007-02-13 11:04:23 följande:
    Mammsy - Läcker! Skitsnygg! Finns den på Format redan eller så jag kan se den Live när jag ska dit senare eller Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Nä än så länge står den här i mitt fönster, ska se om jag hinner nert ill format senare i em
  • MAMMSY
    Cheri skrev 2007-02-13 13:08:19 följande:
    ny LOsååååååååå sorry att jag är så inaktiv för tillfället.. så förbenat mkt just nu bara!
    CoolUhuäää jag som va så nöjd med min nya.. Tills jag såg din Grrr att du måste vara så fantastiskt duktig!!! Aj löööv it!!!
  • MAMMSY
    Marajjah skrev 2007-02-13 18:12:29 följande:
    Ny LO: Är absolut inte nöjd med denna, meeeen, jag orkar inte klyra längre... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jättesöt, vad bra stjärnpappret matchar med pyjamasen
  • MAMMSY
    Mizty skrev 2007-02-13 22:00:58 följande:
    ???? Nu fattar jag inte riktigt... Akrylfärg & EP, hur då? Embossar ni på sedan då eller?Sorry att jag är lite trög   Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Jag har gjort så en gång när jag inte hittade nån stämpeldyna som hade rätt färg, att jag först målade med akrylfärg lät det torka stämplade med en genomskinlig dyna (clear) å sen hällde Ep på å värmde-Klart högblänkande chippisar!!!
  • MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-02-14 12:22:25 följande:
    Jag vill också ha Word så jag kan ladda ner fonter!!! Har bara wordpad nu eftersom gubben vill ha plats åt annat...Kanske skulle köpa sig en egen dator
    Cia vi har inte heller word (av samma anledning) men det funkar att ladda ner fonter ändå

Sol30 Underbar LO tycker absolut inte att du ska ha nått mer på den då förstör du den underbara stämningen som e i den nu, det räcker så som du har det nu för kortet talar för sig självt Super helt enkelt !
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-02-14 20:50:29 följande:
    MamaKajsa - Åh, vinscrappa låter kul, det har jag aldrig gjort!Mammsy - När ska vi vinscrappa?Coursell - Sambon sa just att han hade dåligt samvete för att han spelar poker på AllaHjärtansDag. Vinner du är du förlåten sa jag
    Halåååååååååååå Ja när ska vi scrappa.. Hmn Kan du nästa helg
    Har scrapamedfolkjagtyckeromabstinens BV se till att pallra dig till göteborg då med
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-02-14 21:28:06 följande:
    Emmixen - åh vilka fina papper!! Gillar nog särskilt det som hade rosa? swirls i hörnen, och det där svarta Garance-pappret! Jättefina foamisar också, har inte sett förr!  Så kan du ju hojta här i tråden när du fått in snitsen på din sån edge scraper tror det är fler än jag här som inte riktigt har rätta knycket på den! Härligt med shopping!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Yessssssss move here fast!!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket