Så fint MAMMSY Jag fastnade för "10 saker", men även en du hade inlagd på en annan sida. Alva, Det var en så jättefin dikt. Har du skrivit den? Om inte, vet du vem?Får jag skriva av den?
Hittade den på scrappiz under artiklar, kommer inte ihåg vem som skrivit den men det står säket där
???? Nu fattar jag inte riktigt... Akrylfärg & EP, hur då? Embossar ni på sedan då eller?Sorry att jag är lite trög Caroline, stolt mamma till Phenom!
Jag har gjort så en gång när jag inte hittade nån stämpeldyna som hade rätt färg, att jag först målade med akrylfärg lät det torka stämplade med en genomskinlig dyna (clear) å sen hällde Ep på å värmde-Klart högblänkande chippisar!!!
Cia o krabaten skrev 2007-02-14 12:22:25 följande:
Jag vill också ha Word så jag kan ladda ner fonter!!! Har bara wordpad nu eftersom gubben vill ha plats åt annat...Kanske skulle köpa sig en egen dator
Cia vi har inte heller word (av samma anledning) men det funkar att ladda ner fonter ändå
Sol30 Underbar LO tycker absolut inte att du ska ha nått mer på den då förstör du den underbara stämningen som e i den nu, det räcker så som du har det nu för kortet talar för sig självt Super helt enkelt !
MamaKajsa - Åh, vinscrappa låter kul, det har jag aldrig gjort!Mammsy - När ska vi vinscrappa?Coursell - Sambon sa just att han hade dåligt samvete för att han spelar poker på AllaHjärtansDag. Vinner du är du förlåten sa jag
Halåååååååååååå Ja när ska vi scrappa.. Hmn Kan du nästa helg
Har scrapamedfolkjagtyckeromabstinens BV se till att pallra dig till göteborg då med
Emmixen - åh vilka fina papper!! Gillar nog särskilt det som hade rosa? swirls i hörnen, och det där svarta Garance-pappret! Jättefina foamisar också, har inte sett förr! Så kan du ju hojta här i tråden när du fått in snitsen på din sån edge scraper tror det är fler än jag här som inte riktigt har rätta knycket på den! Härligt med shopping!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/