Förr oss som är fast i Scrapträsket
Camasunary skrev 2007-02-15 22:52:57 följande:
Vad tror ni händer med QK?Kommer de fortsätta med sina tänger, dies osv eller kommer det att bli "elektriskt" alltihopa? Ska de skaffa sig monopol på elektrisk utstansning nu då eller?? När jag köpte min tång trodde jag att de skulle dö ut, men de kanske fortsätter med dies och handkraft ett tag till...?Tycker också det är konstigt att de gjorde Revolution, som är en sån dyr mackapär, om de ändå är på gång med de andra apparaterna..? Snillet spekulerar
Har oxå tänkt på det där..
Tror nog att dom kommer fortsätta med tängerna ett tag till dels för att folk tycker att det kostar för mycket, sen i usa har ju scrapbooking funnits så mycket längre än här, å det är ganska många som e lite äldre som hålller på å tycker att det ät för krångligt med dator kan jag tro (Niu spekulerar jag bara, har inte sagt att lla över 45

e datorfientliga men efter att ha vart i usa undrar man lite

) fast att dom släppte revulotion tycker jag e konstigt för den e ju svindyr å det e ju den andra grejen med, min teori e att domblev lite stressade över cuttlebugen å var tvugna att komma på nått ännu Bättre