• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Camasunary skrev 2007-02-15 22:52:57 följande:
    Vad tror ni händer med QK?Kommer de fortsätta med sina tänger, dies osv eller kommer det att bli "elektriskt" alltihopa? Ska de skaffa sig monopol på elektrisk utstansning nu då eller?? När jag köpte min tång trodde jag att de skulle dö ut, men de kanske fortsätter med dies och handkraft ett tag till...?Tycker också det är konstigt att de gjorde Revolution, som är en sån dyr mackapär, om de ändå är på gång med de andra apparaterna..? Snillet spekulerar  
    Har oxå tänkt på det där..
    Tror nog att dom kommer fortsätta med tängerna ett tag till dels för att folk tycker att det kostar för mycket, sen i usa har ju scrapbooking funnits så mycket längre än här, å det är ganska många som e lite äldre som hålller på å tycker att det ät för krångligt med dator kan jag tro (Niu spekulerar jag bara, har inte sagt att lla över 45 e datorfientliga men efter att ha vart i usa undrar man lite )  fast att dom släppte revulotion tycker jag e konstigt för den e ju svindyr å det e ju den andra grejen med, min teori e att domblev lite stressade över cuttlebugen å var tvugna att komma på nått ännu Bättre
  • MAMMSY
    malin ulrika skrev 2007-02-15 22:55:12 följande:
    Camasunary,tror de bara vill ha monopol.Dvs de köper upp konkurrenterna, så de kan sälja BARA sina egna saker.kanse ska snabba mej på att köpa en craftrobo innan de försvinner helt! Problemet med monopol är att man antagligen inte kommer kunna ladda ner vilka typsnitt som helst, utan måste köpa DERAS...
    Nej den ska funka med vanliga typsnitt oxå, däremot kommer du kunna köpa typsnitt som bara kommer finnas genom dom, om jag förstått saken rätt
  • MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-02-15 23:03:54 följande:
    Då måste de allt ha otroooligt coola typsnitt om de ska kunna konkurrera med "resten av världen"!Vilka är det som har cuttlebuggen då?
    ja precis, fast det räcker väl egentligen att nån som tex Elsie eller Ali edwards använder sig utav ETT av deras typsnitt så kommer halva scrapvärlden på att dom bara MÅSTE ha just det typsnittet.. Det är ju så det fungerar
    Cuttlebugen e det provocraft som gör ( dom som gör en av datormaskinerna)
  • MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-02-15 23:11:56 följande:
    Imorron ska jag få en ny kompis!! Ska köpa en digital systemkamera, troligen en Canon... Nån som har något kameratips??
    CoolGeneradRäcka ut tunganPenga munSkrattande

Rodnar av avundsjuka här!!!!
    Har du vunnit på lotto eller
  • MAMMSY

Johanna79 Fyy vad tråkigt med din morfar... Vet hur det e sänder styrkekramar till dig. Visa gärna om du gör nån minnes sida sen.. Jag har funderat på att göra nått liknande men jag har inte orken tiill att skapa något sådant ännu för det första så lever dom ju fortfarande även om det e knappt å allt är så känsligt ännu så det ligger för _nära_ än så länge, men tids nog vill jag oxå göra nått sånt !!!!

Emmixen Näääe man blir så ledssen å arg på samma gång när man hör sånt här. DET SKA INTE FÅ hända BARN sånt här!!!!!
    Kramar om dig med, tror du kan behöva det, förstår om du e ledssen / Malin

• MAMMSY
    Johanna 79 skrev 2007-02-16 21:06:52 följande:
    MAMMZY: Jag lägger ut den när jag gjort den. Känner att det kan vara en bra bearbetning. Jag och min morfar stod varan väldigt nära. Han bodde på tvärgatan från mig. Och min son på 4 år älskade honom. Han tog en påse med lite mat och gick bort med till honom. När vi fick över ibland. Och även när vi gkorde stor kok!Emmixen: Styrkekramar till dig  Jobbin när unga nära går bort. Har varit med om det också. En kompis som gick bort i MS. Och en klass kompis på Gymnasiet fick sätta sitt liv på en fruktansvärt sätt!Venezuela: Jag har norpat idèn från ett av dina grattis kort! Så nu ska jag försöka att få svärfars grattis kort klart!
    Vet precis.. Hade oxå en jättenära realation till mina morföräldrar... Är så glad att Julia hann träffa dom iallafall lite innan dom blev dåliga, men det gör så ont att veta att dom aldrig blir vad dom en gång var å att dom snart e borta
  • MAMMSY

Mystjejen Underbar LO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-02-17 18:31:19 följande:
    Heeeeeeeeeeejjjjjjjj Mammsen Hur mår ni?Jag får återkomma på måndag då min lunch blev uppskjuten...
    Lite segt här, har ont i halsen å i öronen.. Förutom allt annat..
    Å jag som precis tänkte kika in till dig å fråga hur detg ick
  • MAMMSY

Hej Tjejer hoppas allt e bra med er
    Har inte vart här på huuur länge som helst känns det (en dag typ ) Så nu ska jag läsa igenom tråden å se vad ni skrivit för kul
    Under tiden kan ni få kika in hos mig under Format å titta på en ny LO om ni skulle vilja det!
    Kram så Länge Malin
    &  bäst ni vill

• MAMMSY
    Generad Ojdå hade visst råkat trycka så att endast dom som var till lagda i min adressbok fick se den nya Lo:n Men här kommer den iallafall
    Julia, om jag viste vad Tänker du på....jpg
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket