Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jen 82 skrev 2007-03-12 10:05:46 följande:
    fraise skrev 2007-03-12 10:04:42 följande: Halloj... Måste fråga igen- vet ngn om scrapbox ligger i sthlmsområdet?? Det verkar ju som det, om man ser på telenr, men jag tror inte man kan åka ditl,,
    Du kanske kan maila henne och fråga om du kan hämta en beställning? Vet att man kan göra så hos diverse butiksägare...
  • annika5064
    fraise skrev 2007-03-12 10:36:52 följande:
    Jen 82- du bor väl i "sumpan" va? Vart brukar du handla i stan? Papprika? Jag bor bara en liten promenadväg därifrån. *farligt farligt* Fnyz- hej sötis! Jaa... jag ska nog maila henne och fråga, men tror det kan ta tid med svaret om man ska tro hennes sida? Ootroligt vad mkt kul grejer hon fått in! "Habegäret" är nästan plågsamt! Annika- jo jag ville bara fråga dig vart du har hittat den där svarta blomman på älskade son?? Och är det my mind´s eye rubons du använt på tex. älskade son och sweet??
    Blomman köpte jag på Format här i Göteborg; hon säljer styckvis, vilket jag tycker är jättebra; vem vill ha 78 likadana blommor???? Tror det är Junkitz blomma...kanske har Meli dem i sin butik? Scrapoteket, alltså...

Och svaret på din nästa fråga är JA, det är MME rubons; love them! Fast rubriken är Arctic Frog på Älskade son, om det var den du menade...
  • annika5064
    fraise skrev 2007-03-12 11:10:03 följande:
    Fnyz- ahaa.. okej då vet jag. Nu ska jag botanisera lite i butiken tror jag. annika- jag har fått ngn "hangup" på stora blommor nu. Upptäckte att storyhouse också har ett kul utbud på snygga primablommor. De karibiska sorterna tycker jag är sååå himla fina! Förresten- format- har de en web-butik också?? Arcic frog har jag heeelt missat? Är det ngt nytt märke eller vad är det??? OT- jag hade hoppats att jag skulle få "scraptid" idag. Men det blev tvätt och städ istället. HUR hinner ni med allt alla "storscrappare" i tråden?? Jag förstår bara inte.
    Formats hemsida med webbutik är på gång och Arctic Frog har jag köpt från USA; det är nog inte så nytt, men ingen säljer dem här...ännu...
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2007-03-12 17:17:21 följande:
    jag scrapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtjohooooooooooooooooooo :-d*ville bara säga det*
  • annika5064
    Loppan79 skrev 2007-03-12 20:33:31 följande:
    Vilka här är det som har bloggar? Måste lägga till favoriter
    Jag med...
  • annika5064
    Marajjah skrev 2007-03-12 21:39:53 följande:
    Ok, ser att ni snackar bloggar. Jag har en som jag inte använder... ska skaffa en ny som jag räknar med att använda. Vet ngn om man kan stänga den gamla? Å vilket ställe tycker ni är bäst vad gäller blogg? blogg.se eller blogspot eller ngt helt annat? Länka gärna... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jag har precis öppnat en på blogg.se och tycker inte den fungerar så bra; ofta felrapporter och kan inte sända iväg inlägg osv, så jag avråder från dem!
  • annika5064
    älvanpurjo skrev 2007-03-13 08:18:08 följande:
    vad gör ni när ni vil lscrapa men inte ås mycket pengar att köpa nya saker så det går?
    Använder det jag har eller gör egna dekos, overlays...har aldrig varit i den situationen att allt är slut...
    Blue Vapor skrev 2007-03-13 00:32:52 följande:
    Mystjejen har levererat en snyggans LO till inspirationsutmaningen! langsammascrapparen.blogspot.com/ Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Fantastisk!
    venezuela skrev 2007-03-12 23:31:59 följande:
    Kanskesnart: Jag kommer inte heller överens med akrylfärgen, så jag kör med mina fluidchalks istället. Det tycker jag funkar mkt bättre - blir inte lika täckande.Livat upp knappraden lite....
    Så stilrent och snyggt!
  • annika5064
    älvanpurjo skrev 2007-03-13 08:18:08 följande:
    vad gör ni när ni vil lscrapa men inte ås mycket pengar att köpa nya saker så det går?
    Tips!

Finns billiga digitala kits på Twopeas t ex, så där 4 $, som innehåller sådant du kan skriva ut själv. De är nedladdningsbara och efter betalning med kort har du dem direkt i datorn för utskrift!
  • annika5064
    Pessan83 skrev 2007-03-13 18:08:13 följande:
    Kikar förbi här och hoppas på tips från er proffs , kan man få bort fingeravtryck på foton på något sätt?Är supertacksam för svar!
    "Putsa" lätt med bomulls/linneduk...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket