Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah skrev 2007-03-13 21:46:17 följande:
    Nu har jag också en blogg.marajjahsscrapblogg.blogspot.com/Meeen, kan ngn kika in i den och säga mig om min e-mailadress syns längst upp, nästan längst till höger... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Lagd i mappen för inspiratörer!Skrattande
  • annika5064

Va? Hur gick det inlägget till? Måste slirat på knapparna...
    Jag måste bli hemmafru igen, hänger ju inte alls med er i tråden längre och ni lägger ut så mycket fint hela tiden!

• annika5064
    Marajjah skrev 2007-03-14 21:07:53 följande:
    råkade visst skicka innan jag lagt in dem alla... Sååå, sen har jag ytterligare 5 stycken som jag varken scannat eller fotat. En av dem är på F som badar på badhus. Vet inte hur jag ska göra med den, brukar ni lägga upp bilder på era barn som badar i badhus? Alltså, jag menar när de har badkläder på sig! Tänker på detta med all porr som snurrar runt å så? Tänker ni på det? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Med badkläder är det väl ok, tycker jag, men jag häpnar över hur många som lägger ut LO:s med sina nakna barn!
  • annika5064
    fraise skrev 2007-03-15 09:26:04 följande:
    Slänger in en fråga i tråden: Är det ngn som vet om det finns ngn svensk butik som har mkt clearstamps??? Gärna alfabet som är snygga då... Och så är jag på jakt efter Gypsy Style av autumn leaves. Men det är väl för mkt att hoppas på misstänker jag. Finns nog bara i USA. As usual...
    Kolla in scrapaddicted; de har nog mest clearstamps! Titta under Autumn Leaves och Technique Tuesday...mums, fick nyss hem A Day To Remember...
  • annika5064
    fraise skrev 2007-03-15 19:02:22 följande:
    Kollade lite mer på scrapaddicted... Måste bara kommentera priserna på clear stampsen. Allvarligt talat: 360 kr för 25 bokstäver i plast. Är inte det lite häftigt? Eller så är jag "ekonomisk" (Läs snål)?
    Nä, jag håller med dig om att priserna på stämplar är SAFTIGA! Vad gäller ditt tidigare inlägg om dina stämplar som inte vill fastna längre har jag inget svar för de här var mina första clearstamps; har helt enkelt inte varit en stämplingsmänniska innan, men guuud vad mycket snyggt det kommer hela tiden! Kolla Upsy Daisy´s hos Scrap It...

http://www.scrapit.se/
  • annika5064
    Fnyz skrev 2007-03-15 18:58:13 följande:
    ååå nu ni tjejer har min älskling anlänt, han står här på scrapbordet och är sååå fin, luktar t.o.m ny. Han står där så grön å fin jajamen det är en CUTTLEBUG jag har redan provstansat en revolution-die och ett cb-alfabete å den är såååå bra, lätt att anvädna å inge krånglig alls nu ska jag bara komma på ett passande namn fnyz.blogg.se/
    Jag har egentligen ingen aning om vad denna revolutionerande apparat kan eller inte, men har förstått att man MÅSTE ha en! Så, GRATTIS, till din nye kompis! Nu ska jag kolla vad han egentligen kan...
  • annika5064
    Skumpis skrev 2007-03-16 11:10:18 följande:
    God morgon!Idag fyller jag år. Någon som vill skicka present till mig? Fnyz - Verkar super med sådan apparat! Inte så lita avis Fiiina LOs ni lagt upp! Jag gjorde en galet galen LO i förrgår men den ligger inte uppe än. Har börjat fundera på att göra en BOM trots allt. Ni som har en sådan, scrappar ni i 8*8 eller 12*12? Det känns som 8*8 borde räcka för det är sällan jag har mer än ett foto på mig från samma tillfälle. Ska jag vara ärlig så är det sällan jag har _något_ foto på mig överhuvudtaget Men med en BOM kanske det blir bättring på den fronten...
    Grattis Skumpis!
  • annika5064
    Fiafisen skrev 2007-03-16 20:20:26 följande:
    Halloj!Jag undrar om det är nån som kan ge bra tips på album? Måste ha ett till 12x12 och undrar vilken sort som är bäst? Vad har ni?
    American Crafts D-ringalbum slår jag många slag för; inga förlängningsskruvar som ska pillas dit och du kan scrappa pärmen också om du vill. Sist men inte minst är priset överkomligt och du får plats med 45-50 LO:s i ett album. Vet att Minneskatten haft dem
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket