• Sol30

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fnyz: Ja självklart!

• Sol30

Johanna: Knappar kanske, eller lite större "hörn" av mönstrat eller enfärgat papper nertill på båda sidorna.

• Sol30

Johanna: Blev superfin! Jättesnyggt med hjärtat på andra sidan i samma sorts "ruta"!

Minne: Ja, är vaken. Sov lääääänge i morse då sonen är sjuk och sover mycket!
    Härligt jobb där man kan scrappa under tiden!

• Sol30

Sydskåning: Ja, det kanske är ett tips att använda spillbitar till kort. Ska testa det!

• Sol30

Bark: Jag scrappar ändå! Väntar nu på ett beställt paket med grejer som jag borde invänta, men det går liksom inte. Måste scrappa, måste scrappa.......

• Sol30

Cheri: Tack tack!

Vem var det som hade gjort en altered scrap av Ikeas mini-stafli av trä? Tänkte fixa till en sån som jag har, men behöver lite inspiration!

• Sol30

kanskesnart: Tack tack! Ja, var precis in i hennes galleri och hittade den!

• Sol30

Superfina lo:s alla lagt upp idag!

Jaaa, självklart skulle man vilja gå på scrap-homeparty!

• Sol30

Liten inköpsfråga: Har en syster i USA och nu ska några av hennes vänner åka dit och hälsa på. De kan inte ta med sig så mycket hem om jag vill ha scrapsaker, så min fråga: VAD ska man satsa på att köpa då?

• Sol30

Bark: Butiken du tipsade om som hade rea, det står att de ska vara med på nån mässa i sommar i Leksand! Nån aning om vad det är för nåt?

• Sol30

Superfina nya lo:s av alla!

malin ulrika: Har för mig att jag läste att årets majblomma är blå och gul!
    Bra tips det där med majblommor som dekos. Har nämligen alla (utom en....) sen -84!

• Sol30

Diana: Jättefina nya! Vad är det för svartvitt papper på "sommar"?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket