Förr oss som är fast i Scrapträsket
Hmn varför en blinkgubbe
E det så att nån hääär kanske har fått reda på nått Va Va Va Va Va Va Va????????
![]()
Skäller oxå på Annika som inte var med
![]()
Hmn varför en blinkgubbe
E det så att nån hääär kanske har fått reda på nått Va Va Va Va Va Va Va????????
![]()
Skäller oxå på Annika som inte var med
![]()
Bara öser ros över allt snyggt som har laddats upp, många fina grejer som jag blir så scrapsugen av!!!!
Vilken färg känner ni att ni scrappar mest i just nu
Man får ju sånna där grejer ibland å så upptäcker man att nästan alla ens senaste alster har vart rosa, fast just nu e jag nog inne i en röd period tror jag.. Fast när jag satt å "fönstershoppade" papper igår märkte jag att det hamnade en väldans massa svagt gröna papper i min varukorg... Hmn Vårkänslor kanmske ![]()
2xa Grattis till lilla Agnes, å jag säger som skumpis det blir bara värre
Väntar oxå på tonåren så man kan få scrappa lite
Annika, du har gjort det IGEN!!! Superdupersnygga..
*muttrar å morrar över att jag var för bakis
för att gå å inhandla scenic rout papprena på söndagen*
Här e man borta ett par dar å så har man en hel roman att läsa igenom när man e tbx
Mizty vilken UNDERBAR lo!!!!!!
Coursell: Metalimo, Scraphouse å Youdo creatives är svenska grosister, alla har hemsidor, men du måste vara ett registrerat företag för att kunna kolla på deras utbud
Å ni läskigt produktiva människor
Så mycket fint som har laddats upp, Mizty förstår att du vann din tolkning av skissen var ju helt underbar!!!! Vad kul att du fick mycket gjort, själv hamnade jag på en underbar picknick efteråt minst lika bra det
Har oxå scrappat en massa 4 LO:s på två dagar, eller ja två av dom håller på att ligga till sig lite
Ska försöka fota imorn!!
Nu ska jag "fönstershoppa" i hopp om att lönen ska komma fortare
Konstigt att det e så mycket man behver hela tiden