• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-04-09 21:09:58 följande:
    Skumpis: Ev vinnare är belagda med munkavle De som kan avslöja ngt är det som vet att de inte vunnit genom att de blivit tillfrågade om att publicera ngn av sina LO's ändå! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga

Hmn varför en blinkgubbe E det så att nån hääär kanske har fått reda på nått Va Va Va Va Va Va Va????????

Skäller oxå på Annika som inte var med

• MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-04-09 21:31:23 följande:
    Mammsy: Nej jag var ju inte med heller!Hade ju scraplusten nerkörd i botten just då, så det var ingen ide liksom.Läste däremot om det på Scrappiz Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    va inte du heller, hmn vilka blir det kvar då Var din syrra med
  • MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-04-09 21:40:40 följande:
    Minns inte om du orkade tillslut Mammsy, hur blev det??Du får kika in på scrappiz och läsa tråden för jag kopierade bara in det jag mindes.Men Skumpis: Juni numret kommer väl om en 6-7v "bara"! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    NixNix kände att jag inte hade nått att komma med i den tävlingen så jag la ner.. Känns ganska skönt faktist
  • MAMMSY

Bara öser ros över allt snyggt som har laddats upp, många fina grejer som jag blir så scrapsugen av!!!!

Vilken färg känner ni att ni scrappar mest i just nu Man får ju sånna där grejer ibland å så upptäcker man att nästan alla ens senaste alster har vart rosa, fast just nu e jag nog inne i en röd period tror jag.. Fast när jag satt å "fönstershoppade" papper igår märkte jag att det hamnade en väldans massa svagt gröna papper i min varukorg... Hmn Vårkänslor kanmske

• MAMMSY

2xa Grattis till lilla Agnes, å jag säger som skumpis det blir bara värre Väntar oxå på tonåren så man kan få scrappa lite

Annika, du har gjort det IGEN!!! Superdupersnygga..

*muttrar å morrar över att jag var för bakisOskyldig för att gå å inhandla scenic rout papprena på söndagen*

• MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-04-10 21:15:16 följande:
    Snälla lite texthjälp pliiiiis "Du är varmare än solen, vackrare än blommorna och .... än havet". Större? skönare? Nåt annat? Tänkte skicka in till en tävling senast idag så det är bråååådis
    Och vild som en våg på ett stormigt hav 
    Nii jag skojade bara

Tycker oxå du ska skriva nått med oändligt.. eller i den stilen
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-04-10 21:27:59 följande:
    Mammsy - Hihi... L knäckte just gåtan han också. Vild får det bli Han motiverade det som kraftfull och livlig Tror du kan skriva under på det. Fast du skrev över
    Jodå han e ju lille herr vild, å håller med om kraftfull å livlig som beskrivning
  • MAMMSY
    claudia79 skrev 2007-04-10 21:45:26 följande:
    Mammsy: Jag älskar också de svagt gröna papprena som finns mycket av just nu...Annika: SÅ fina LO:S!!! Älskar din stil! Men vad var det för underbar remsa med träd och lite annat smått och gott på på "vårvärme?"Bark: Jättefina LO:S oxå!!Stööön! Ikväll blir det inget scrap för min del, ska alldeles strax stupa i säng och försöka sova bort eländig halsont! Men ha det så gott allihop
    Å inte kul alls, krya på dig!!!
    Säger oxå gonatt nu... Fyyy fasen vad jag hatar att börja jobba alldels för tidiiiigt!!!!!!
  • MAMMSY

Här e man borta ett par dar å så har man en hel roman att läsa igenom när man e tbx

Mizty vilken UNDERBAR lo!!!!!!

• MAMMSY
    Mizty skrev 2007-04-14 21:12:18 följande:
    Tack för alla gulliga ord om min LO I morgon ska jag på scrapmara... Sitter här och printar bilder för glatta livet Tycker det är så svårt att välja storlek på bilderna redan innan! Och vad ska jag ta med mig för saker Hua det bara snurrar i hvudet! Men det ska bli SÅ roligt
    Då ses vi nog imorn då
  • MAMMSY

Coursell: Metalimo, Scraphouse å Youdo creatives är svenska grosister, alla har hemsidor, men du måste vara ett registrerat företag för att kunna kolla på deras utbud

• MAMMSY
    Mizty skrev 2007-04-14 22:20:17 följande:
    Åh, vad roligt!! Då hinner vi prata lite mer än sist
    Ja förhoppningsvis Fast jag kan inte stanna så länge imorn, e nog på format fram tills halv ett eller så
  • MAMMSY

Å ni läskigt produktiva människor Så mycket fint som har laddats upp, Mizty förstår att du vann din tolkning av skissen var ju helt underbar!!!! Vad kul att du fick mycket gjort, själv hamnade jag på en underbar picknick efteråt minst lika bra det

Har oxå scrappat en massa 4 LO:s på två dagar, eller ja två av dom håller på att ligga till sig lite Ska försöka fota imorn!!

Nu ska jag "fönstershoppa" i hopp om att lönen ska komma fortare Konstigt att det e så mycket man behver hela tiden

• MAMMSY
    Bark skrev 2007-04-18 17:25:05 följande:
    Scraplift av venezuela. Jättefin skiss!! Den var jättekul att göra.
    Tror att det var Cheri som gjorde den från början Superfin blev den iallafall!
    Bläää jag hinner aldrig scrappa känns det som, hinner bara göra lite då och då å på kvällarna måste man ju sova när man ska upp så himla tidigt, men nu har jag äntligen en timme över får se om jag hinner med nått
    Kram så länge!!!
  • MAMMSY
    Örnen76 skrev 2007-04-18 19:37:11 följande:
    *vinkar hejdå till denna och traskar in i nästa*
    HiHi annars kan man ju skriva träskar in *fölåt trött *
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket