• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Här röstar ni http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b48014.html

Ja man hoppas ju att en sån här sida gör så att dom skärper sig!!!!
    Det värsta är ju att det är ju inte bara i e butiken dom beter sig illa, en kompis till mig var där för ett tag sen å insåg att hon fick betala 80 kr för mycket... å det är inte första gången det händer

• MAMMSY
    Emmixen skrev 2007-01-28 21:37:15 följande:
    Mammsy: Jag skrev en kommentar till det blogginlägget, men jag kan inte se den nu!  Vad är det för fel? Jag kan skriva rösterna i din gb annars... www.emmixen.se
    Nej den kom med den synns inte fören jag har lagt upp den, å det gör jag inte förens på tisdag kväll då utröstningstiden går ut
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-01-28 21:42:35 följande:
    Man ska inte prata skit, meeeeeeen.... man ska inte behandla sina kunder URUSELT heller, sååååååå......eftersom det här är helt SANT så är det väl inte skit???  Vad jag förstått så är det ägarinnans föräldrar som är på mässorna och de är helt okej (???) Men hon som äger stället - ehm, låt mig säga att det nog skulle behövas ytterligare någon indian i den båten..... Jag och mina andra pysslisar blev - hör och häpna - anmälda till redax för några år sedan då vi hade en feting till stämpeltråd på Bröllopstorget (FLs syster-sajt) och just faktiskt VARNADE för att handla där! Anmälda av vem, jo ägarinnan, som utgav sig för att vara någon annan Då Patrick på FL/BT fick klart för sig hur allt låg till så blev HON avstängd istället Sen nästlade människan in sig i vårt PRIVATA lilla pysselforum och höll på och var allmänt jobbig *fniss* Då vi upptäckte att det var hon så stängde vi ner henne   Pga dessa små INCIDENTER så är jag rätt övertygad om att de få positiva recensioner som dykt upp där till 99% är gjorda av henne själv Så, vettni nu har jag babblat fäääärdigt! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    *löööööööve dina långa utlägningar om sånt här*
  • MAMMSY

Viket underbart kort Venezuela Har aldrig prövat twinklar men däremot distresser dom är underbara att färg lägga med, tänkpå att använda mycket vatten bara

Tjohooooooooooooooooooo Jag har köpt ett Studio alfabet till min svarta lilla nattkamrat *i löööve ebay*

Ps ni glömmer väl inte att kika in i mitt galleri å rösta på veckans utamning (finns i galleriet under just träskutmaningen) i min blogg!!!
    Nu e jag helt slut tjejer så nu ska jag häcka framför tv:n ett slag

• MAMMSY
    FrökenFreja skrev 2007-01-30 13:13:24 följande:
    Tänkte jag skulle säga Hej här! Är ny på familjeliv, men inte så ny i scrapvärlden. Kallar mig för Epona på Scrappiz och har scrappat sedan 2004. Läser väl igenom lite här och kollar vad ni sysslar med
    Vinkar jag med Vet ju vem du e, eller ja jag vet vilka fina LO:s du gör, du var ju DT på minelle förut
  • MAMMSY
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 15:09:44 följande:
    till klockan? nyfiken o se hur de sluta. alla va så fina
    Tills 20.00
  • MAMMSY
    kanskesnart skrev 2007-01-30 16:43:00 följande:
    Rockergirl: Välkommen. Känner igen både dig och dina superfina LO:s från Minelle (är flitig shoppare där).Jättefina LO:s ni lagt ut under dagen! Bara rosor från migOch så en lite fråga igen.. Hur får man texten (man skrivit i word) spegelvänd??  
    Finns en artikel på scrappiz om hur du gör
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket