-
Vann ett paket på tradera för en tid sedan och där i fanns det!
-
Bark: Jag brukar vänta att beställa tills jag har ett par Lo:s klara. Så jag vet vad jag vill ha för text till. Så man ser vilket färg och så...
Rekommenderar dig att absolut handla där. Snabb leverans!
-
Malin Ulrika: Får man med något program då med olika typsnitt och så eller använder man sig av de som är till Word och så? -
Cia o krabaten: Står högs upp på min önske lista nu också! T.o.m min sambo tyckte att det var en vettig grej
Får väl smöra lite för min sambo tills jag fyller år i mars!!
Vet du om man kan köpa den här i Sverigen någon stans? -
MARS verkar vara en poppis månad! Jag har länge velat ha en QK. Men nu är jag helt såld på en craft robo! Just nu är jag mamma ledig och måste erkänna att ekonomin inte riktigt tillåter så stora investeringar.
Vi håller även på att bygga om vårat hus. Och inte så lite. Vi har/ håller på att bygga på en hel våning. Kolla gärna bilderna i mitt galleri. I mappen "om byggnad".
Får se om jag någon gång blir en stålt ägare av en Craft Robo! -
Venezuela: Jätte läcker... -
Mizty och Skumpis: Jag ska på mässan som är sista helgen i Mars i Gbg. Jag hoppas att det är något att ha. Har bokat in mig och familjen hos min brorsa och hans familj i Kungälv. Jag bor nämligen själv på Ostkusten!
-
Skumpis: Det låter ju jätte bra!
Vi som diskuterat om craft robo. Jag hittade en på Kortmakarnas sida som heter så här QK Silhouette Digital Craft Cutter. Det måste väl vara samma. Fast annan tillverkare.
-
Jag undrar om någon kommer att sälja någon forma av craft robo på mässan!
Vore kul att ses på mässan. Jag och min svägerska ska åka in. Jag hoppas att vi kan åka utan barnen. Barnen får karlarna ha hemma hos sig
-
Nähe, nu ska jag försöka att ta mig till sängen! Ska till stan med grabbarna mina imorgon och leta efter vit sakura penna, soufflé! Spännande och se om jag lyckas hitta någon
MAMMSY: Men visst kopplar men den till datan precis som craft robo?