Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Pyret78 skrev 2007-01-29 11:22:04 följande:
    Fnyz: Läs kontraktet från tidningen!! Kanske måste du snabbt som attan plocka bort din Lo från galleriet o så får vi andra låtsas som om vi inte sett den
    Oooooh, ja, gör det fort; de som lägger ut sina LO:s som varit publicerade i tidningen är ju från första numret!!!Förvånad
  • annika5064
    tjenixen skrev 2007-01-29 12:14:56 följande:
    haha och jag som har en hel del att plugga har gjort 1/3 och så fastnade jag vid datorn hmmmm.... Scrappa det får jag nog göra när jag dör eller nåt känns det som nu. har inte gjort mer än 4 LO´s på hela året och har som mål att komma upp till 100 innan året är slut.Har ni några scrapmål?
    Japp, att bli nöjd med varenda LO...antalet struntar jag i, det är ju liksom ingen tävling!Flört
  • annika5064
    1. Har det nångång hänt någe kaosartat när du scrappat? (typ, vält en färgburk, råkat klippa/riva sönder pappret du skulle ha osv)
    Målat bokstäver med gelpenna, varit för snabb och lagt hela handen på den och smetat ut färgen.

2. Har du slängt en LO? eller gjort om/förändrat efter en tid?
    Japp, slängde min första...

3. Vad var de roligaste du scrappat om?
    Dagens Scrappiz...

4. Vad klarar du dej inte utan?
    Just nu; chipboard, cardstock, transparencies och band.

5. Gör du fler åt gången?

Ja, fastnar jag lägger den åt sidan och där får den ligga tills den har "mognat" 
  • annika5064

Ha, ett av de nya Basic Greypapperen heter Annika!Skrattande

• annika5064

Vem i hela friden har bestämt att scrappande kvinnor måste jobba??? Nä, fram för karlar som vill försörja sin familj själv; jag har ju annat att göra!!!Flört

• annika5064
    Missisola skrev 2007-02-01 21:13:49 följande:
    Schysst!Men då är frågan - Panduros album är 345x320 mm - är det ett sånt jag skall ha - och i papp?Har även varit inne och kolla på Papprika då jag bor ett stenkast därifrån... EbbaBebban 4-ever
    Jag tycker du ska vänta med albuminköp tills du vet att det här är något du vill fortsätta med...du kan köpa universalplastfickor som passar de flesta album för att förvara dem i så länge.

Jag tycker att postboundalbum verkar så bökiga, med förlängningsskruvar och meck; köper själv American Crafts D-ringalbum; mycket billigare och enklare...
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2007-02-01 20:56:18 följande:
    Blääääärghhhhh inget bra på TV alldels ensam å har redan scrappat idag fast jag blev inte nöjd SUCKPUSTÅSTÖÖÖÖN!!!!!!!!!!Vad hittar ni andra på??? Är ni helt slutscrappade efter tävlingen Glad att jag beslutade mig för att inte var med, då hade jag kört slut påmig totalt..Ska bli så kul å få se allas bidrag sen
     Jag med...blev liksom trött på det och när jag väl kände att jag ändå skulle vara med hann jag inte...men vad gör väl det om hundra år? Det kommer säkert en "mästare 2008" och då får man väl vara ute i god tid!

Nu har jag gjort en LO på 1(!) timme!!!! EN timme, rekord! Skrattande Jag kan!!!!
  • annika5064
    Marajjah skrev 2007-02-01 22:01:13 följande:
    ScrapAddicted skrev 2007-02-01 21:58:27 följande: Jahaaaa, här har jag blivit klar med mina USA-beställningar och mina killar har bestämt sig för att sova över hos farmor och farfar i Malmö idag... *sakna sakna* Då kikar man såklart in här :D vad görs? Har just kommit hem från en mkt rask promenad. Nu ska jag kika på nästa foton som så småningom ska bli scrappade. Känner mig nämligen scrap-utbränd efter tävlingen. Kan man bli det? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Ja, och det är ett tillstånd att ta på största allvar! Vila genast!Flört
    Camasunary skrev 2007-02-01 22:06:33 följande:
    Näää, Mammsy & Annika!! Var ni inte med?? Jahaa... då kan vi ju stryka två på 25-i- topplistan då... Jag tycker det är jättesynd att ni inte är med, så här mycket synd:
    Tack för din empati! Men vi mår rätt fint ändå; det var ju bara en tävling...kommer flera!Glad
  • annika5064
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:19:23 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 22:17:29 följande: Ja.. ska man svära i scrapträsket så får man la göra det på scrapspråk.. Ha ha jag e s scrapskadad så jag undarde vad du hade för fel på din QuickCut
    Det trodde jag med; fattade ingenting...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket