Förr oss som är fast i Scrapträsket
Nu åker jag till Götteborrrrg!![]()
Vi ses i morron på mässan alt. ha en supernajs helg girls!! ![]()
![]()
Nu åker jag till Götteborrrrg!![]()
Vi ses i morron på mässan alt. ha en supernajs helg girls!! ![]()
![]()
Tack hör ni!! ![]()
![]()
Jen 82: Det finns inget alternativ!! Klart du ska ha en Canon 400D
Jag har metro.. and I like it!
Jag var också helt inne på att köpa moxie, men sen tittade jag o jämförde... och jämförde o tittade och så bestämde jag mig för metro ändå! Och jag har inte ångrat mig en sekund
Hi hi!!
Det är nog bara att gå på känslan. Jag tror jag gillar metro för att det är "raka" bokstäver/lite mer strikt form.. moxie känns mer hullerombullriga. Helt enkelt en bedömning av vad man gillar... som vanligt när smaken är som baken!! Och det är ju alltid lika svårt att bestämma sig!!
Jag gillar det coola o:et som hör till moxie... a lot!! Nån som vill byta o med mig?!
... och nu är det dags för sängen märker jag....
V: Vassego! Slit ut den nu
Underbar LO du gjort, så enkel, men ändå så fin!!
jenn79: Det kommer en överraskning till dig här:
http://scraputmaningen.blogg.se/
nån gång idag!!
Åh jäklarns så mycket fina LOs som lagt upp!! Go girls!!
Mammsy: Orange är ju min absoluta favoritfärg! Har hållit mig ifrån det nu ett tag, men har haft ett återfall nu och det var såå härligt! Rött är också gött!
Svagt grönt tyder absolut på vårkänslor!! Fick ni ingen snö i GBG??
Jenn: Jag skickar pappret när jag kommer hem igen och sen när du är klar får du inte glömma att skicka in din LO för publicering på bloggen!! ![]()
Läckert Annika! Ser att du använt lite "hot stuff" + filtblomma
![]()
Ryyyys!!
Skumpis: Bara vanlig plast kletar och smetar ut sig, torkar aldrig och är allmänt jävligt! (så var det iaf för mig) Det finns billiga & bra OH på Kjell & co! Roligt som tusan!!
Skumpis: Ja, shopping rocks!!
Minns jag fel eller var det du som hade en välfylld varukorg "over there" också?? Nää, fy så kul du ska ha! Ska vi träffas snart igen
Tjej83: Cia hade använt ribbon slides på sina DT LOs för scrapbodan!!
M.U: Venezuela har ett Eiffeltorn i sitt galleri!
Är det någon som är tävlingssugen??
scraputmaningen.blogg.se har en skisstävling på gång med en skiss av Elsie Flannigan!!
Supernajsigt pris också; ett hemligt Elsiepaket från Scrap It!!
Örnen: Jag tyckte ALLA filurkorten var störtsköna!! Såå snygga!! Och vilka fina tändsticksaskar
De kommer att få dåndimpen på marknaden!
Om jag skulle lifta någon i Träsket så skulle jag fråga/meddela det först oavsett om det är hela LOn eller en detalj och sen skriva det i texten till LOn!
När jag liftar någon utomlands brukar jag skriva om jag liftat en hel LO, men inte om det är nån detalj...
Så tror jag iaf att jag gör, hoppas att det stämmer, annars får ni knäppa mig på näsan!
Vackert Venezuela!