Förr oss som är fast i Scrapträsket
Tja... varför inte skapa en ny trend??
Tja... varför inte skapa en ny trend??
Jenn: Fråga Venezuela! Hon är jättebra på rubriker
Venezuela: Jättefint kort! Snyggt när färgerna i pappret kommer igen i motivet. Och snyggt färglagt... är det twinklar?
Hej hopp! Nu är jag tillbaks på banan efter ett rejält dopp i scrapträsket! 12 LOs på 2veckor; det är nästan så det har blivit Fnyzfart på mig
Eller nja...kanske inte med tanke på att jag antagligen använt sååå mycket mer tid. Nu ska jag ta semester och sitta här och dega istället och glo på TV; såg Greys A. idag på riktigt och inte halvt om halvt över pysselhögarna...
Annika: Kul att du fått ett papper uppkallat efter dig
Är det glittriga krumelurer på??
Claudia: Va?? Menar du att jag är klar FÖRE dig?? ![]()
Var man inte tvungen att skicka in idag? Eller ska du cykla dit med det hela själv??
"Det finns ett alfabet som är 3 olika i ett och samma" Det är det som Fnyz skrev om; Mixed Alpha heter det.
Åååååååååååååååå!! Vad det är SKÖNT att vara tillbaks på banan och BOMBA tråden!! Tralalala
Jag har ett foamalfa. med stora bokstäver.... det är jättesnyggt, men kommer inte på nu vad det heter... ska kolla upp det! Jag använder stämpeldyna & akrylfärg ungefär lika ofta (eller rättare sagt; sällan).
Cia: Jag läste det precis innan jag kom till ditt inlägg, så det var därför jag kom ihåg det. Annars har hjärnan/kortminnet varit avstängt i några dagar
Vab är absolut inte =scrap!! Jag har försökt, men det är svårt när ett gnälligt barn sitter fastklistrat på armen!! För att kunna göra liiiite så fick hon röja rätt fritt, vilket resulterade i 500 miljoners pärlor uttömda på golvet och 4 meter tejp i ett nystan, men hon var ju lugn DÅ iaf!!
Jag har ju scrappat till T och sen har jag gästdesignerscrappat till SWE!!
Mycket blir det, men sååå kul!!
Vaddå poststämpling för imorron???!!! ![]()