Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack alla ni som gillar min Lo:s!

Städar för fullt tittar till det i mellan. Mina små grabbar ser på Nicke Nyfiken! Kan det bli bättre!

• Johanna 79

Kan tro att några blir lite avis sedan när jag tagit kort

• Johanna 79

Nu så har jag fotat lite. Inte några vidare bra bilder. Men detta rummet är i våran källare. Och där blir det aldrig nåot bra ljus!

Vårat arbetsrum  Min scrap. hörna!

Det är väldigt skönt att ha överskåp. Där kan man gömma en massa. Då behöver det inte se så stökigt ut

I denna hörna trivs jag jätte bra om kvällarna. Datan och TV när till hans vid mitt scrap. hörna!!!

• Johanna 79

Fnyz: Min lilla lins lus som alltid vill vara med. Skulle försöka att vara snabb Men det lyckades jag inte med Generad

• Johanna 79

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min hörna. Men kan känna ganska ofta att jag ändå inte får plats. Aldrig ska man vara riktigt nöjd. Men jag har mycket utrymme att förvara martial på i alla fall.

Nähe, ska föröka att gå en trappa upp och fixa lite middag nu, ses ikväll igen!

• Johanna 79
    Cia o krabaten och Fnyz: Jag menade inte att jag hade dåligt ljus när jag scrappar. Bara när jag ska fota själva rummet! I.o.m att det är ett rum i källaren så kommer liksom inte något redigt dagsljus in där. Fast 1 fönster har vi.

Jag rekommenderar verkligen överskåp. Jag har Ikeas köksskåp, bra pris. Sedan är det lätt att fästa belysning under. Jag har 2 lysrampar med 4 spottar i. Kanon bra belysning som blir ganksa vit. Sattsa på det
  • Johanna 79
    Mystjejen: Här i stan erbjuder också Medborgarskolan kurs i scrapbooking. Jag kan inte bestämma mig om jag ska haka på eller ej! Har beslut ångest
    Vad kostar det hos er?
  • Johanna 79
    Malin ulrika: Jag hade klart köpt en craft robo! Ingen tvekan...
    Måste hitta någon bra sida där man kan hämta hem mönstade papper. Har du någon bra?
  • Johanna 79
    Marajjah: Härlig scrap. hörna! Såg din dokument samlare med alla papper? Är det 12*12" papper där i? Vart har du köpt den. Tycker att alla jag ser bara är för A4 papper?

Till alla dagens snygga Lo:s!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket