Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjej 83 skrev 2007-02-04 16:37:16 följande:
    nån som gjort en LO med svart bakgrund. hur blev de??
    Flera stycken i galleriet...
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-04 21:51:21 följande:
    Så här blev krulliduttdelen på insynsskydden till min bror! Svårt att fota så det blev bra, så det ser inte mycket ut för världen... Ja wohl, med ljuset utifrån så blev det ganska dekorativt iaf Så ni som bor i GBG, om ni passerar fönster med sånna här så vet ni vart min bror bor!
    Snygg krullidutt!!! Kanske mångproduktion? Så man slipper se de där halmaktiga solfjädrarna i folks fönster...
    venezuela skrev 2007-02-04 22:17:57 följande:
    Camasunary: Tjusigt!Tjoho, jag har gjort en ROSA layout med en rubrik som är längre än ett ord Hade jag fått till journaling också hade jag nog fått gå och ta tempen...Well, här är den. Risa och rosa den som vill.
    Ok, jag rosar din rosa LO! Jättefin och inte behövs det någon journaling på den? Rubriken talar ju för sig själv!
  • annika5064
    Marajjah skrev 2007-02-04 22:26:08 följande:
    Janna84Här kan du läsa om de suveräna American Crafts D-ringalbumen!www.minneskatten.se/butik/index.php Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Suveräna, det är ordet, det!Glad
  • annika5064

Camasunary, det är väl din LO på SWEbloggen? CoolSkrattande

• annika5064

Jag är igång igen...hej alla! Ni skriver så mycket att det är omöjligt att hänga med, men jag har sett åtminstone två nya idag; claudia79 och cheri som gjort det igen!!!Skrattande Skitsnygga!

Här är några nya från mig...

Joels Bok Januari 2007 3 Joels Bok Januari 2007 2 Joels Bok December 2006 7 Vinter BOM  - Min dröm om en trädgård.jpg

Det är ju snudd på omöjligt att göra färgerna rättvis så här års, men det problemet har vi ju allihop som plåtar av våra LO:s. Jag har verkligen försökt att scanna in, men eftersom dekorationerna gör LO:erna höga, så blir det barra suddigt runt om...

• annika5064
    Skrattande Tack snälla ni för alla vackra ord!
  • annika5064
    Pyret78 skrev 2007-02-05 20:15:45 följande:
    Är inne o läser vad ni skriver, vilket inte är lite Cheri: Gillade din LO. Så söt liten argbigga du har claudia: Vilken sockersöt Lo. Passar perfekt åt en sån söt jänta MIS: Tycker att din nya var jättefin o du behöver inte alls känna dig sämre än nån annan. Det syns tydligt hur du utvecklas annika: WOW, WOW, WOW Vill ju oxå kunna scrappa som du Du skickade väl in till tävlingen med stort T??? Tycker iaf att du är en värdig VINNARE!!! cama: Supertuffa Lo:s på swe
    Nej, jag gjorde inte det, blev inte riktigt nöjd med något och till slut hann jag inte den sista...men tack så jättemycket för kommentaren!Skrattande
  • annika5064
    roha skrev 2007-02-05 20:57:58 följande:
    Jag har en liten fråga.........Va e doodla/doodling??? Såg i Scrapp-tidningen att man kunde doodla i sitt tagalbum, o eftersom att jag hade tänkt göra ett sånt till min mamma till alla hjärtans dag, hade det vatt kul att veta va doodla e för nåt??? Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
    Att rita på frihand...
  • annika5064
    kikkan skrev 2007-02-05 21:07:33 följande:
    Annika: Alltså, vilka helt underbara LO:er. Speciellt "Vinter", vilka underbara färger, den är superhärlig.......Måste fråga er tjejer här inne, vad tycker era sambo/män om att ni lägger ut massa pengar på dyra scrapbooking-grejer? Min sambo har inte sagt nåt än.........men jag anar att han tycker att det är lite för dyrt, att jag köper lite onödigt mycket.
    Jag smygköper...FlörtOch tack!!!
    Cheri skrev 2007-02-05 21:09:57 följande:
    annika5064 skrev 2007-02-05 17:24:31 följande: Jag är igång igen...hej alla! Ni skriver så mycket att det är omöjligt att hänga med, men jag har sett åtminstone två nya idag; claudia79 och cheri som gjort det igen!!! Skitsnygga! Här är några nya från mig...     Det är ju snudd på omöjligt att göra färgerna rättvis så här års, men det problemet har vi ju allihop som plåtar av våra LO:s. Jag har verkligen försökt att scanna in, men eftersom dekorationerna gör LO:erna höga, så blir det barra suddigt runt om... oooooooooooooooh så FINA! Waow vad produktiv!!!
    Tack till dig också!Glad
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-05 21:24:36 följande:
    Måste man scanna in sina LOs för att det ska bli bra?? Ni som kan både scanna och fota; hur stor blir skillnaden egentligen?? När jag kollar mina på SWE och jämför med tex Marias från v. 5 så är ju kvalitén på min verkligen skitdålig!!...och på frukttjuven kan man inte läsa journalingen och så var det det som var temat... knasigt!
    Mina LO:s blir helt kassa när jag scannar in dem, men det beror nog på att jag har höga dekorationer; det blir helt enkelt suddigt runt dem....
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket