• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cama gumman visst var det du som tipsade om vart man kunde shoppa QK billigt i da usa för ett tag sen.. Eller nån annan som känner igen sig????

• MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-02-01 23:17:08 följande:
    Jag har kollat på massa grejs i USA idag och jag vet inte om det har varit/är/kommer att bli trendigt med filt???!!! Jag tycker INTE om filt, det känns läskigt att ta på!
    Niii jag gillar inte heller filt.. Det känns så Dagis (särskilt med tanke på att jag jobbar på "dagis")
  • MAMMSY

oj vad  konstigt det blev... Klicka på J et så ser ni elsie sakerna..

• MAMMSY
    Cheri skrev 2007-02-01 23:27:11 följande:
    Finns dte ingen svensk som har kommit ut med egen kollektion.. ?? Förutom Theresa?
    Det är välbara Marie på scraproom som gjort några papper å stämplar (inget jag gillar vääääldigt pluttenuttigt) å så har väl formahantverk gjort egna papper..
    Det vore väl nått för dig Cheri, du ack så läskigt kreativa människa
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-02-01 23:32:48 följande:
    AhCOOLERS med prylar!! Det sniffar MAMMSY lång väg också! Jag såg nåt igår när jag torrsurfade runt bland "TEMPORARY OUT OF STOCK"-produkterna (ja, allt jag ville ha!!) på Lifetime igår... ja, alltså ett helt gäng saker som jag tyckte var DU Minns inte vad det var bara..... eller så KAN det ha varit då jag kikade i ditt galleri *frust* Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/

ja jag hittade oxå en massa out of stock på LM igår, alllt e alltid slut där *fnyyyyyyys*
    Men man kan förbeställa vissa cha nyhetrPenga mun.. Vänta ska länka strax..
  • MAMMSY

*ser på min grymma stavning de senate inläggen att jag snart borde gå å lägga mig *

http://mb.lifetimemoments.com/viewtopic.php?t=136682

Kolla in daquiri, giftbox, whstletop alfabeten, för att inte tala om alla rubonsen...
    Å kolla autumnleeaves nya å å å näääää jag får hårdsmälta MÅSTE ha alltPenga munHemlisCoolPenga mun

• MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-02-01 23:46:40 följande:
    menöööööööh.... Först är man i ena tråden och blir tillDÖDEN suktad av en massa snygga åkpåsar (kan ta fem olika på stuberten) och så då man kommer hit och ska försöka få NER pulsen, ja då langar du upp en massa MUST HAVE- prylar!!! Vad är det för sätt??? Skare va så skare va så, va va va? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Tycker du ska tänka på vem som för mer än ett år sedan tipsade mig om LM !!!!!
    Va Va Va Va Va, veeeeeeeeeem var det!!!!!!!!! Fattar du huuur mycket pebngar jag gjirt slut sen dess
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket