Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Skumpis skrev 2007-02-07 10:10:23 följande:
    cheri - adress? Ska jag säga grattis? annika5064 - Grattis till pub. på Sweblogg Jättefin som vanligt!
    Tack!Skrattande Och grattis cheri till BG-publiceringen!
  • annika5064
    claudia79 skrev 2007-02-08 16:14:57 följande:
    Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande: Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa?  Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller? Haha han var en rolig filur...Mystjejen: du frågade om E. Flannigans stil.....Ja skäms nästan för att erkänna det,men jag är inte hennes största fan, om jag säger så Visst hon är otroligt kreativ och sprudlande, och det fanns en del saker i hennes collection som jag skulle vilja ha...Men i Usa har jag inte hittat nån än som jag verkligen verkligen beundrar...Du då? Jag håller med Mystjejen om att det finns så otroligt mycket att scrappa om man vill; utmaningar och tävlingar, och DT grejen, så man riskerar snart att bli scraputbränd Men jag gör mest till tävlingar och utmaningar..har väldigt få personliga projekt, utan gör mest för att få skapa..Är det nån annan som känner igen sig? Men jag får ju in viktiga händelser i scrappingen ändå, men inget planerat direktFnyz: Den var Yberfin!! Vad är det för bokstäver i rubriken?? Jag såg att Cheri hade liknande på sin Sjala på" och jag gillar dem jättemycket....
    Vad olika vi är; det är nästan bara amerikanskor/fransyskor jag kollar på och har som inspiratörer...Elsie är ju otrolig, men jag kan inte få till det riktigt så där...men hennes kollektioner ska jag ha, allihop!
  • annika5064
    Mistoffeles skrev 2007-02-11 08:22:03 följande:
    Ni som gjort scrapbooking av eran graviditet, vore kul att få se det, tänkte börja med scrapbooking och behöver massa med inspiration. Vore kul att göra ett scrapbookingalbum av hela graviditeten.
    Jag har gjort en dubbel-LO om min graviditet och förlossning, det räckte för mig... 
  • annika5064
    Emmixen skrev 2007-02-11 20:03:49 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-02-11 17:53:48 följande: Emmixen: Qk skulle ja vänta med ett tag.Annars funkar det nog med Tradera.men än så länge så kan du lätt beställa på Scrapfun bara, eftersom du inte vet om du vill lägga alla pengar på det!Varje alfabet kostar nämligen över 1000:- Ok.. Det ska jag göra, jag väntar och funderar lite till tror jag. Men isf hade jag ändå bara tänkt använda det alfabetet man får till den och sen köpa figurer. Men det är ju lätt att säga nu.... www.emmixen.se
    Man tröttnar på att ha samma font på varje LO...så, scrapfun!
  • annika5064
    2xA skrev 2007-02-12 19:35:05 följande:
    Vad skulle DU beställa om du gjorde en STOR beställning från Lifetimemoments idag?Har plockat en massa Bazzill Cardstock i varukorgen, men inte ett enda mösntrat papper än så länge. Tycker att jag har så många mönstrade men hittar aldrig något passande enfärgat till så nu tänkte jag råda bot på det Men kom gärna med tips på vad ni skulle beställa (behöver inte bara vara papper). Vecka 345+2 - BF 17 mars 2007
    Jen 82 skrev 2007-02-12 19:48:03 följande:
    2xA: Jag skulle satsa på alfabeten, sticers eller chipboard. Skulle också sattsa på chipboard former. tex swirls
    Precis mitt svar...
  • annika5064
    venezuela skrev 2007-02-12 20:23:42 följande:
    Läser att ni pratat om snabbscrapping idag. Jag har otroligt svårt att få färdigt en LO någorlunda kvickt. Har gjort en idag som jag 'bara' höll på med i några timmar och det är snabbt för mig detBlir LO´n klickbar om man kopierar den från galleriet när den är liten och sen klistrar in den här? Blir så stora när jag kopierar en stor bild...Btw, tjusiga alla ns kort ni gjort till tävlingen flickor!
    Vad är det???Förvånad Jag vet att det finns en person härinne som gör anspråk på att vara "Den långsamma scrapparen" (Blue Vapor) men jag är värre...Flört Fast i ärlighetens namn ska jag väl då erkänna att jag gjorde Karate Kid 2,5 på en timme, men det är rena turbofarten för mig...Liseberg tog två kvällar...
    Joels Bok December 2006 3 Joels Bok September 2006 3
  • annika5064

Jaha, det blev ju jättebraFundersam Jaja, de finns i galleriet...

• annika5064
    Marajjah skrev 2007-02-13 18:12:29 följande:
    Ny LO: Är absolut inte nöjd med denna, meeeen, jag orkar inte klyra längre... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Tycker också att den är fin!
  • annika5064
    Favoritbutik på nätet: Scrapaddicted, Magdas och Scrapperiet

Nästa inköp blir:
    Skickade just in en beställning på Megastor cirkel- och kvadratpunch; nu är det slut med att skära ut...måste också investera i en ny skärmaskin
    Favoritdeko just nu: Chipboard, rubons och bling

Används aldrig på LOs:
    Garn, mesh

Less- or more-LOs: Både och; för tillfället mest less

Antal LOs i månaden:
    Allt mellan 5 och 10

Antal LOs totalt: 90 ca

Tid för en LO:  1-7 timmar

Tråkigast att shoppa: Finns det ngt tråkigt att shoppa? Jag tycker inte det är så värst kul att köpa Bazzill; måsta bara ha dem... 
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket