Inlägg från: Johanna 79
|
-
-
-
Näää, verkar som jag ska lägga mig nu! När jag t.o.m trycker "posta inlägget" fast jag inget skrivit!

-
Emmixen: Ha en trevlig morgon dag! -
malin ulrika: Vikem sida du länkat om. Massor man skulle villa ha!
-
Claudia79: Alla 4:a var verkligen jätte snygga och så rena och enkla. Kanon...! -
Natti natti alla
-
MamaKajsa: Fina nya Lo:s. Jag har också gjort en spöket Laban Lo.s med min son Axel på
Lite kul...
-
Astra 1: Jätte fina nya Lo.s. Gillar den med... Nä jag gillar verkligen allihopa. Alla fina på sitt sätt! -
Fnyz: Din Lo var också jätte fin, föll mig i smaken.
Jag har gjort en ny Lo:s men kan inte fota den då min smbo har tappat vårna kamera i golvet. Så hela objektivet blev snett. Ska kolla med försäkringsbolaget om vi kan få ut något. Tror att vi har någon drulle försäkring.
Sedan har jag gjort en grattis kort till svärfar. Han fyllde idag. Svärmor tyckte det var jätte snyggt!! Alltid kul.
Nu är det så att hon har en stor godis affär här i stan. Där hon till mästa dels har en massa fin choklad i form av choklad aksar och en massa praliner!!!!!!
Nu undrade hon om jag inte kunde göra lite fina kort till henne! Då många frågar efter det när de köper choklad till present! Så bäst att fundera ut några olika... Ska bli spännande. Man kan ju alltid pröva om någon vill köpa!