Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Meli: Tack för inbjudan! Jag tror banne mig att jag ska hänga på! Har funnits chanser tidigare också, men då har jag helt enkelt varit för slapp. Det var ju trots allt därför jag började scrappa; för att göra lillan första året album... men det har inte blivit så mycket med det eftersom det händer så mycket annat roligt hela tiden Andra året känns lättare, för nu scrappar jag mer händelser och sånt, och följer inte månaderna så "slaviskt". Jag är i stort behov av utmaning och pepp för att komma vidare! Ska börja fundera på månad 2 nu då...

Jag tycker också det borde stått att LOn var gjord efter en skiss!

• Camasunary

Wow! Jättegrattis Claudia! Snart får du en egen avdelning på SWE... LOn var verkligen vrålläcker!

• Camasunary

Minimalla: Jaaa veeet!! Jag är en så fruktansvärt dålig människa!!! *skäms*

...men kanske går det bättre den här gången!! Nu har jag ju fått sån sprutt på mitt skapande!!

• Camasunary

BV: Jag vill bara att du ska veta att jag har använt stickles idag!!! För första gången på..... säkert 1 år!! Av nån underlig anledning pluppade idén upp idag när jag behövde nån sorts ram på min journaling LO. Jag tror att det kan bero på dig och din marknadsföring över allt som är blankt, glittrigt, embossat, sammetsluddigt... Kanske beror det på dig att jag använde paljetthjärtan också!! Du är en sån inspiratör (infiltratör)!

Tack också för hjälpen tidigare idag ang. journaling! Det blev handskriven text till slut, om något som betyder mycket.

• Camasunary

Vaddå sista minuten?? 19.50 halkade mitt kuvert ner i lådan Så JA jag gjorde en ny laddning och skickade in! Blev nöjd med journaling- LOn till slut; en rätt gullig sak med rosa stickles och paljetthjärtan Kyss

• Camasunary

Claudia: Va?? Har du nytt fejs snygging?!! Tycker du ser uppstramad ut i rynkområdet... eller.... nä... har du tagit ett GAMMALT foto och lagt in!! Du är inte lite fräck du 

• Camasunary

Det ÄR ju ett gammalt!! J är ju liiiten!!

• Camasunary

BV: Blev det några reafynd hos Ma Vincis (eller vad hon hette!!)

• Camasunary

Ja, de har verkligen ett tufft jobb framför sig! Ni är så snälla Jen & BV som tänker på den stackars juryn! Ni kan åka dit och hjälpa dem kanske

• Camasunary

Det gör det!! Surfa runt och leta lite inspiration, så ska du se att du får nya idéer snart!

Alltså; en sak jag har funderat på idag... Vad kommer att vara trendigt om 5 år var ju en fråga till T.
    Men jag undrar VAD var trendigt för 5 år sedan?? Alltså typ 2002??

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket