• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cheri skrev 2007-02-01 23:49:51 följande:
    Och jaa btw.. Marie var det ju inte Theresa Zzz
    Joo fast Thersa har ju oxå gjort papper
    Men duuu det måste vi ju lösa på nått sätt.. Kan du inte ta kontakt med scraproom? Eller släng ut en förfrågan på scrappiz.. Hmn.. funderar vidare..
  • MAMMSY

*dags att lägga sig nu* Tack för att ni står ut med mina fingerslinkningar på tangentbordet !!!!!

• MAMMSY
    Cheri skrev 2007-02-01 23:53:20 följande:
    MAMMSY skrev 2007-02-01 23:52:16 följande: Cheri skrev 2007-02-01 23:49:51 följande: Och jaa btw.. Marie var det ju inte Theresa Zzz Joo fast Thersa har ju oxå gjort papperMen duuu det måste vi ju lösa på nått sätt.. Kan du inte ta kontakt med scraproom? Eller släng ut en förfrågan på scrappiz.. Hmn.. funderar vidare.. ja men dåså.. då var jag ju inet heeelt ute o cyklade haha Hmm.. kan man göra så? Vet inte? Har verkligen inte den blekaste
    Joooooo det måste du ju kunna, man måste ju börja nånstanns Å du skulle ju vara peeeeeerfekt för det, haha då kan du reta din sambo med att du bara får roliga jobb
  • MAMMSY

Nu finns en Canvas jag scrappat på uppdrag av min DT mamma i galleriet under Format...
    Det var fasen inte helt lätt att scrappa ett kort som inte har nån relation till, det är ett bröllopskort från när hennes bror gifte sig... Hon ville jag skulle göra en stilren canvas tavla i svart å vitt... Det var en utmanin kan jag säga, har inte bestämt mig om jag är nöjd än Kika gärna in i galleriet på den å risa å rosa !!!
    Nu ska jag kila in till Marajjah

• MAMMSY
    MiaB72 skrev 2007-02-02 13:43:17 följande:
    MAMMSY: Jag såg dina alster live igår när jag var inne på Format och shoppade
    Kul
    Hittade du nått att shoppa? Tänkte jag skulle ner en sväng idag å lämna tavlan
  • MAMMSY
    claudia79 skrev 2007-02-02 14:00:07 följande:
    Mammsy: Har du blitt hemmafru igen?? Uppe sent igår och skriver nu på dagen...Trevligt, men annars brukar du ju jobba?Marajjah: Den var jättefin! Och det fanns en hel del nya, fina som jag inte sett tidigare heller!Minimalla: Kanonfin LO!Så mysiga färger..Sol30: Den var söt LO!!Pylle: Jag såg dina nya igår, men hann inte kommentera..Vad fin din tolkning av Fnyz skiss blev! Båda var jättesöta!När det gäller distresser, så är jag sugen på att köpa ett gäng...Men på Kickispyssel har hon "provapå"-kit (6*3 ml) för 99:-...Tror ni man ångrar sig om man inte köper sex vanliga flaskor på en gång??
    SUUUUUUUUUUUUUUK, eller ja idag e jag ganska friskSkrattande
  • MAMMSY

1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
    Hmn... svårt önskar jag kunde skriva skitigt rockigt men jag e nog en blandning mellan romantiskt å skitigt istället å färgsprakande glatt
    2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
    Basic Grey KI memories sassafrass urban lily cosmocricket ähhh det finns så många favoriter får inte plats med mer...
    3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
    Röd
    4. Prickigt eller schackrutigt?
    Prickigt
    5. Randigt eller rutigt?
    Randigt

• MAMMSY

Tackar för alla söta ord om min canvas
    Får väl bestämma mig för att jag gillar den då !

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket