Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Camasunary : Ja det är det. Jag älskar smågodis. Men just nu går jag på Atkins metoden. Och då får jag hålla mig ifrån lösgodiset. Så äter riktigt mörk choklad, så mumsigt!
  • Johanna 79

Gäller alla! Är det någon här som har stämplar ni tröttnat på? Jag ska nämligen göra kort till min svärmors godis butik! Skicka gärna ett PM till mig i så fall.

• Johanna 79

Åååå, mitt bredband går så segt, vet inte varför! Vad trött man blir. Jag är intresserad av stämplar som passar till PÅSK-kort, GRATTIS-kort, och KÄRLEK över lag! Kollar på lite butiker nu men vet inte varför allt tar sådan tid att ladda. Får nog ta en pause och åter komma senare!

• Johanna 79

Ser att ni pratat mässor lite. Måste bara kolla med er andra har ni kollat på www.kortmakaren.se Jag får inte den sidan att funka. Ville uppdatera mig lite ang mässan!

Men allt blir bara fel när jag varit där. Funderar på om det är mitt bredband eller deras sida som är lustig!

• Johanna 79

Konstigt, länken kan jag titta på funkar jätte bra. Men om jag sedan trycker in bara deras adress www.kortmakaren.se Så blir allt fel.

• Johanna 79
    BV: Jätte söt Lo:s!

Jag har också Lo.s som ligger färdiga. men är helt handikappad. Har ingen kamera som funkar. Våran har åkt i golvet och objektivet kan vareen ta sig in eller ut.
    Så nu har vi fått papper från försäkringsbolaget och så ska kameran lämnas in. Så jag lär vara utan kamera lääääääääääääääääng..... SKIT JOBBIGT!
  • Johanna 79
    Helenaj: Jätte fina Lo:s.

Coursell:  Din senaste Lo:s var jätte mysig. Så härliga mjuka färger!

Edma: Härlig nu Lo:s.

Fnyz: Åååå, så läcker din nya Lo:s var med rött och svart, kanon läcker!
  • Johanna 79

Har inte scrappat  på flera kvällar. Håller på att spåna på en Lo:s om min morfar som gick bort förra veckan.. Men har inte fått upp något jätte bra i huvudet ännu!
    Allt känns lite jobbigt just nu så kanske därför Sedan tycker jag inte jag har så mycket dekos. Så måste nog göra en beställning snart.

• Johanna 79
    Fnyz: Nej det stämmer att man inte ska stessa fram något. Men samtidigt kan jag känna att det är en slags bearbetning för mig!
    Skulle behöva köpa matrial, men vår butik i stan har ett så litet utbud. Knappt inga blommor äns! Tycker det kan vara lite svårt att beställa då man inte sett allt i verkligheten.
    Tur att jag ska på mässan i sista helgen i Mars i GBG. Ska bli jätte kul. Min första mässa.
  • Johanna 79

Oj, chit vad ni har skrivit under dagen... Nu har jag en massa sidor att gå igenom. Åter kommer om 2 timmar när jag läst färdigt! Cool

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket