• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Vilken Mysig LO bark, kanonfin

• MAMMSY

CHERI :-O Vad snygga!!!!!!!!!! Måste ha!!!! Nuuuuu

Idag har jag jobbat extra lite på format Sååååå kul *Jag vill oxå äga en scrapaffär*

• MAMMSY
    2xA skrev 2007-02-03 17:19:11 följande:
    Nu har jag fixat om den här LO´n. Bytte ut fotot mot ett annat. Vecka 34+0 - BF 17 mars 2007
    Å vad snyggt med remsorna!!!
  • MAMMSY
    Bejbi78 skrev 2007-02-03 19:18:25 följande:
    Wohoo, vilken ego-boost Äntligen fattade jag mod och knatade iväg till en butik här i byn för att fråga om hon händelsevis kunde vara intresserad av att ha handgjorda kort i sitt sortiment- och det var hon Jag hade med mig två stycken proppfulla lunch pails med "visnings-ex", och vartefter som hon bläddrade så frågade hon med lite halvt skräckfylld röst vad jag tog för dom *s* Hon förstod ju att de inte var "gratis" med tanke på allt arbete som läggs ner på dem.Men- vi gjorde en deal som känns bra för oss båda, så nu ska jag dit på onsdag förmiddag med ett lass, så nu blir det ett par dagar/kvällar av frenetiskt kortmakande för min del.Liiite prestationsångest känner man allt, men framför allt ska det bli KUL!
    Grattis Bejbi!!!! Vi vill oxå kika på dina kort!
  • MAMMSY
    Lingonflickan skrev 2007-02-03 21:06:15 följande:
    Helt OT: Har sett melodifestivalen. Vad är det här??? Riktigt dåliga låtar och vilka går vidare??? Tommy Nilsson Uno Svenningsson / Idde schultz och ett par hippieflum till.
    *Viskar att vi har en kafferepstråd där vi pratar annat en scrapp *
  • MAMMSY

Det var inte meningen att låta otrevlig, tänkte bara säga att vi har en kafferepstråd

• MAMMSY
    Johanna 79 skrev 2007-02-04 21:43:09 följande:
    Oj, oj...... Har inte haft tid att vara här inne på närmre 1 vecka. Så nu lär jag ha misatt en massa Jag skulle beställa lite blommor till dekoration tänkte jag nu. Vet att någon nämnde en adress till ett ställe som sålde i mindre pack. Tror att det var ca. 10 st i varje. Vilket sida är det?? Någon som vet??
    Scrapoteket.se
  • MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-02-04 21:51:21 följande:
    Så här blev krulliduttdelen på insynsskydden till min bror! Svårt att fota så det blev bra, så det ser inte mycket ut för världen... Ja wohl, med ljuset utifrån så blev det ganska dekorativt iaf Så ni som bor i GBG, om ni passerar fönster med sånna här så vet ni vart min bror bor!
    Såååå snygg, ska genast ge mig ut på stan å leta efter vart din bror kan bo så jag får se krussidullerna live
  • MAMMSY

Tankjo Tankjo Girlies för alla Grattis om Liftningen

Huuu har haft det jättejobbigt här.. Orkar inte gå in på några närmare förklaringar, men tre av mina nära släktingar har inom loppet av tre veckor hamnat på sjukhus å har inte så långt kvar å bara de två senaste dagarna så har två av dom blivit sämmre
    Orkar inte synas här inne så mycket men jag tänker på er tjejer Kram från mig!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket