Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ok, nu är jag klar med min läsning

Grattis till er som har fått med bidrag i tidningen! Jag har då inte sett i den ännu. Har ingen prenummeration på den så får vänta tills den kommer ut i butik!

Sol30:  Härlig Lo!

• Johanna 79

Sitter precis och tittar på alla utmaningar på Utmaningsrallyt! Så mycket kul.... Men tyvärr har jag typ ingen tid idag Så tråkigt. Sambon är iväg och jobbar, två grabbar här som yr omkring. Som vill ha lunch coh så ska vi på babysim på em. Får se om jag får någon tid ikväll. Tyvärr så tillhör jag inte snabbscrapparna

• Johanna 79

Nu har jag fått lånat min mor och fars kamera. Men den tar inte så bra bilder Men här kommer 2 Lo:s från mig.
    Den ena är när min son är 3 månader. Och den andra är på våran älskade morfar Bertil som gick bort förra veckan!!
    Risa och Rosa gärna!

3 månader  Morfar Bertil

• Johanna 79
    Cia och krabaten: Usch, får beklaga! Ja min mamma gillade den ialla fall! Så hoppas att fler gör det. Styrke kramar från mig
  • Johanna 79
    MamaKajsa:  Ja det där scrappralyt har inspirerat mig också! Gjorde en nu på ca. 30 min. Och det har aldrig hänt mig tidigare. Visst den blev ju inte världs bäst men skaplig. Fick in den till rallyt bara några minuter innan tolv slaget
    Håller tummarna för din mormor
  • Johanna 79

MamaKajsa: Ja det kan man säga. Jag hade ju inte mer tid på mig! Skulle villa ha mera dekos på... Men han inte

• Johanna 79

Snygga Lo:s Fnyz!
    Ska titta in på SWEbloggen också och se era andras!

• Johanna 79
    Sosofofie:  Jätte snygga Lo:s. Har verkligen inget att risa om. Bara en massa  från mig. Bara att scrappa på!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket