• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Johanna 79 skrev 2007-02-11 22:40:16 följande:
    Skumpis: Det låter ju jätte bra!Vi som diskuterat om craft robo. Jag hittade en på Kortmakarnas sida  som heter så här QK Silhouette Digital Craft Cutter. Det måste väl vara samma. Fast annan tillverkare.
    Nej det är Quckkutz maskin men dom fungerar ungefär samma, till den maskinen kommer du kunna ladda hem former å figurer (som ser ut som diesen) oxå utöver alla fonte som den kan skriva ut

Arken mässan tror jag blir som den som var i Lerum, det är Magnolia som ordnar, den andra som ska vara på svenska mässan blir som den som var där förra året Å då ska jag jobba på lördagen där, så lova att ni kommer fram å presenterar er!!!
    Nu måste jag sova, bara inne en snabbkik innan kudden
  • MAMMSY
    Marajjah skrev 2007-02-11 23:10:01 följande:
    Klart jag presenterar mig om jag kommer. Hur har det förresten gått med paketet? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    lagt på lådan idag
  • MAMMSY
    Tessegosing skrev 2007-02-11 23:20:03 följande:
    MAMMSYKan man använda fonterna som finns i words eller måste man ladda hem dom från deras hemsida också?
    Nej du kan skriva ut fonterna från din dator oxå, men om du vill ha olika figurer så finns det (å säkert alfabet oxå) olika som man kan ladda hem
    Johanna 79 skrev 2007-02-11 23:37:03 följande:
    Nähe, nu ska jag försöka att ta mig till sängen! Ska till stan med grabbarna mina imorgon och leta efter vit sakura penna, soufflé! Spännande och se om jag lyckas hitta någon MAMMSY: Men visst kopplar men den till datan precis som craft robo?
    Japp precis!

Å idag e jag hemma å vabbar, lillskruttan e förkyld, så idag kanske jag hinner kika in här lite då å då
  • MAMMSY

ÅGenerad Tack för alla söta Grattis trodde inte att den skulle komma med, den var så svårfotad å ljuset i hörnet e från kortet, men det ser ut som jag har haft blixten på Så den e snyggare i verkligehten måste jag säga

Mizty: Hjälp vilken ursnygg LO!!!!

• MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-02-12 10:07:46 följande:
    Mammsy. jag vabbar också!Dora går på Tv'n här bredvid nu så jag får en stund vid dumburken
    HiHi Ja här har vi kollat Mumin sen halv sex då det lilla trollet bestäde sig för att gå upp...
    Fast nu leker hon med sitt Dockhus, det är så kul att sitta å lyssna på henne Måste nog passa på att fota lite hinner ju aldrig det längre...
  • MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-02-12 10:11:46 följande:
    Särskilt inte i dagsljus!!!Och jag börjar få nog av pulkabilder vilket är allt vi gör ute känns det som
    Ähhh här hade vu ju snö i typ två dagar bara VILL OXÅ HA SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!
  • MAMMSY
    claudia79 skrev 2007-02-12 11:04:25 följande:
    Mizty: Vilken läcker LO!! Jag gillar när man gör omm sig själv ibland...Det blir ett annorlunda stuk på demMammsy: Åh...vilken FIN LO på SWE! Gissar att sambon din fick en tår i ögonvrån när han såg den - det fick jag nästanEmmixen: Kan du inte lägga in en bild på ditt Valentine-kort här  i tråden då så vi får se det ändå??*Whodiladi, whodiladi, hoppsan en sån dag* Trallar glatt för att jag äntligen ska få prova FLOCK!!
    Tack
    HiHi ja faktist lite Eller iallafall när han läste texten
    *haha nu skulle han bli vansinnig om han visste att jag skrev det här *
  • MAMMSY
    Pyret78 skrev 2007-02-12 11:09:48 följande:
    God förmiddag på er alla!Oj vad mycket snyggt jag sett så här på förmiddagen Mizty: Görsnygg Lo!! Visst är det roligt att scrappa om sig själv ibland oxå Mammsy: Supergrattis till publiceringen, vilken kändis vi har i tråden
    Generad
  • MAMMSY

Jättesnyggt å glittrigt kort Emmixen

MiaB72 Härlig dubbel Det mönstrade pappret har jag letat efter vart har du hittat det, å vilken tillverkare e det

• MAMMSY

Kikkan, det första jag tänkte på när jag såg bilden var en gammal sång som vi sjunger med banen på mitt jobb "Dansa min docka" Du skulle ju kunna ha "Spela min docka" som titel å skriva titeln som i en notrad..om du förstår hur jag menar

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket